Společnost


Hudec Lukáš, Bc.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2472Nevyřízení odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2014, před 6 lety

Miluše Aulicka

Znění stížnosti

Dobrý den, mám stížnost na spol. Hudla. Zakoupila jsem u nich tel. zn. Nokia. Tel nevyhovoval, tak jsme využili vrácení zboží do 14ti dnů.Dne 5.2.14 a vraceli jsme ho 14.2.2014. Nejprve jsme psali email, že bychom chtěli výměnu za jiný. Tel. Nokia jsme odeslali zpět spolu s dopisem. kde jsme žádali výměnu za jiný tel. a v případě, že výměna nebude možná, žádáme tedy o vrácení peněz.
Pak nám napsali ještě několik emailů
- že je výměna možná
- že požadovaný tel. již nemá, ať si vyberem jiný, samozřejmě dražsí
- pak chtěl číslo účtu( i přesto, že bylo v dopise)
- pak hledal dopis - odstoupení od smlouvy
- pak nám napsal ještě několik dopisů, že jsme vlastně žádné odstoupení od smlouvy neposlali
- nechce nám tedy vrátit peníze a chce zaslat zboží, které nechceme, zpět.
Toto trvá již 3týdny a my nemáme ani tel. a ani peníze. A teď navíc nám chce pán zaslat tel. Nokia, který jsme vraceli zase zpět.
Potřebovala bych prosím radu, na koho se obrátit. Pán píše pouze takové krátké emaily. Nedostali jsem konkrétní vysvětlení, proč nechce vrátit peníze za vrácený tel.
Děkuji za odpověď
Aulická
Děčín


Produkt

tel. Nokia Lumia 710


Požadované řešení

Chci vrátit peníze, za vrácený tel. Nokia


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 12:17, před 6 lety

V případě, že bylo jednoznačně stanoveno, že se od smlouvy odstupuje a navrhnuta dohoda, že bude zaslán výrobek jiný, má kupující nárok na vrácení kupní ceny. V případě, že spotřebitel pouze napsal, že výrobek nevyhovuje, že žádá jiný nebo vrácení peněz, je zde rozporuplné, zda šlo o reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy.
Reklamace by měla být zahájena vystavením reklamačního protokolu, případně vystavením odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud se tak nestalo, došlo by tím k porušení § 19 zákona o ochraně spotřebitele a prodejce sám patrně právní úkon považoval za odstoupení a nikoli reklamaci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 16:14, před 5 lety

Pan Bc. Lukáš Hudec byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.