Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#24725Klamné a podvodné jednání

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2018, před 6 lety

Michal Pavelka

Znění stížnosti

Dobrý den. Teprve včera jsem si přečetl upomínku za nezaplacené členství,protože mi spadla do spamu. Chtěl bych začít tím,že jsem se s vaší společností snažil komunikovat o zrušení členství,ale chodili mi dokola ty stejné automatické e-maily s návodem na zrušení který nefungoval. Dále jsem nebyl dostatečně informován o automatickém prodlužování účtu prémium. Dozvěděl jsem se to až po platbě a okamžitě jsem si přál tuto službu deaktivovat, což nebylo možné. Za další nechápu proč bych měl momentálně tuto částku platit za půl roku když jsem službu využíval měsíc. Navíc kde mám vzít jistotu kdybych vám tuto částku zaplatil,tak můj účet smažete a nebudete zkoušet další podvody. Už dva dny čtu na internetu zkušenosti dalších podvedených lidí a budu tuto situaci konzultovat s právníkem.


Požadované řešení

Žádám smazání profilu a mích osobních údajů a také ukončení vymáhání nedoplatku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému