Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Teprve včera jsem si přečetl upomínku za nezaplacené členství,protože mi spadla do spamu. Chtěl bych začít tím,že jsem se s vaší společností snažil komunikovat o zrušení členství,ale chodili mi dokola ty stejné automatické e-maily s návodem na zrušení který nefungoval. Dále jsem nebyl dostatečně informován o automatickém prodlužování účtu prémium. Dozvěděl jsem se to až po platbě a okamžitě jsem si přál tuto službu deaktivovat, což nebylo možné. Za další nechápu proč bych měl momentálně tuto částku platit za půl roku když jsem službu využíval měsíc. Navíc kde mám vzít jistotu kdybych vám tuto částku zaplatil,tak můj účet smažete a nebudete zkoušet další podvody. Už dva dny čtu na internetu zkušenosti dalších podvedených lidí a budu tuto situaci konzultovat s právníkem.
Žádám smazání profilu a mích osobních údajů a také ukončení vymáhání nedoplatku.
|
Tweet |