Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:256
Z toho za letošní rok:83
Stále v řešení:50
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#24757Nedoručení balíku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2018, před 6 dny

Ondřej Kotáb

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 3. čevence mi měla být doručena tato zásilka :



Odesílatel: ZONER software, a.s.
Číslo zásilky: 40651694846
Místo doručení: Rembrandtova 6
10000 Praha
Váha zásilky: 2.60 kg


Ráno totho dne jsem dostal sms od řidiče, že přijede mezi 11 a 13 hodinou. Až do večera nikdo nepřijel ani se neozval. Při večerním telefonátu k Vám do firmy ( za 35 korun) na zákaznickou linku i operátorka sdělila, že řidič zřejmě neměl čas zásilku doručit a přislíbila mi doručení na další den.
O den později, 4.července mi opět ráno přišla zpráva od řidiče, že přijede mezi 11 a 13 hodinou. V 11 mi pak volal. Nevím co mi chtěl sdělit, (já jsem zvonění telefonu neslyšel, protože ne do každé místnosti v bytě chodím s telefonem) o doručení zásilky (vystoupení z auta a zazvonění na domácí zvonek se každopádně nepokusil a na můj telefonát o několik minut později přirozeně nereagoval...) V bytě jsme byli dva a čekali na balík druhý den a zbytečně...
Můj další telefonát na zákaznikou linku mě stál 40 Kč a bylo i opět přislíbeno doručení na pondělí 9.7. na adresu: Alena Kotábová, Rembrandtova 6, Praha 10. Jak asi tušíte, balík opět nedorazil a tentokrát vám vaši klienti nestáli ani za tu smsku a nikdo se nenamáhal ozvat...


Produkt

Odesílatel: ZONER software, a.s. Číslo zásilky: 40651694846 Místo doručení: Rembrandtova 6 10000 Praha Váha zásilky: 2.60 kg


Požadované řešení

Neprodlené doručení a omluva.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 07:55, před 6 dny

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.