Společnost


Courlux International SA

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#24790Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2018, před 2 měsíci

Helena Sadowská

Znění stížnosti

K dnešní SMS o neuhrazení faktury za zboží sděluji, že o zásilce jsem nebyla informována, ani jsem žádnou neobdržela.


Produkt

produkt značky Estelle


Požadované řešení

Dodání zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 11:33, před 2 měsíci

Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude zasláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Dle obchodních podmínek společnosti Courlux International SA může spotřebitel kupní smlouvu kdykoliv vypovědět, a to zasláním písemné výpovědi prodávajícímu na adresu zákaznického servisu v ČR, případně telefonicky na uvedených kontaktech. Prodávajícího lze písemně kontaktovat přes zákaznický servis v ČR pro značku Visage d'Or: P.O. Box č. 54, 225 54 Praha 025. Telefonicky lze informace získat na tel.: 283 08 08 06, fax 283 93 39 69, e-mail: cz@courlux.com. Při veškeré komunikaci se zákaznickým servisem je vhodné uvést své zákaznické číslo.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2018 16:42, před 2 měsíci

Dobrý den,

stížnost zákaznice paní Heleny Sadowské jsme řešili okamžitě po jejím zveřejnění na stránkách dTestu, a to dne 13. 7. 2018. Paní Sadowskou jsme telefonicky kontaktovali, abychom si vysvětlili vzniklou situaci, kdy jednoznačně došlo pouze k nedorozumění. Paní Sadowská si zásilku s dámským holicím systémem značky Estelle Mood objednala, o jejím zaslání informována byla a očekávala její doručení. Bohužel však došlo k tomu, že tato zásilka se ztratila během poštovní přepravy, takže nebyla na adresu paní Sadowské doručena. Na straně firmy Courlux došlo k tomu, že po uplynutí doby splatnosti faktury, která byla přibalena uvnitř této zásilky, zaslala firma paní Sadowské SMS zprávu s upomínkou na tuto neuhrazenou fakturu. V této SMS zprávě bylo rovněž uvedeno telefonní číslo na zákaznické centrum pro firmu Courlux v ČR, na které se mohla paní Sadowská obrátit a vzniklou situaci s pomocí našich operátorek vyřešit. Toto nabízené nejjednodušší a správné řešení však nevyužila.
Při našem tel. rozhovoru paní Sadowská vyjádřila svůj stále trvající zájem o dodání objednaného zboží značky Estelle Mood, a rovněž vyjádřila spokojenost s výrobky od firmy Courlux, neboť v minulosti odebírala od této firmy řadu produktů jiných značek.
Pro úplnost dodáváme a opakujeme, že pro veškeré požadavky zákazníků firmy Courlux, je potřeba kontaktovat zákaznický servis v ČR, a to na tel. čísle: 283 08 08 06, e-mailová adresa: cz@courlux.com, a nebo webové stránky: www.courlux.com. Na uvedených kontaktech mohou zákazníci vyřídit veškeré své požadavky.
Paní Sadowská vyjádřila politování nad tím, že situaci řešila stížností uveřejněnou ve Vašem časopise, místo toho, aby se obrátila na zákaznické centrum pro firmu Courlux, jak jí bylo nabídnuto a doporučeno pro nejsnazší vyřízení její záležitosti, které by vedlo k oboustranné spokojenosti.
Tímto považujeme celou záležitost za uzavřenou.


S pozdravem,
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 06:45, před 2 měsíci

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci potvrdit a stížnost případně uzavřít.


Helena Sadowská

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.7.2018 10:21, před 2 měsíci

Hodnocení: