Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na balíček dodávaný touto firmou čekám již od středy, na auto kurýra se dostal az ve čtvrtek, čekali jsme celý den, nepřijel. Firmou zadané telefonní číslo na kurýra je spíš pro legraci, nikdo ho nikdy nezvedl. Ráno jsem se na internetu ve sledování zásilky dověděla, že z nějakého důvodu nebylo možné doručit. Myslela jsem, že popisek znamená, že jsme údajně nebyli doma, bylo mi vysvětleno, že to znamená, že kurýr nestihl zásilku doručit. Volala jsem na firmu in time, kde jsem se s paní domluvila, že tedy zásilku nechají na depu v Českých Budějovicích, kde si ji během dne vyzvedneme,ale toto bohužel nevyšlo a balíček se opět dostal na auto kurýra. Doručení mělo proběhnout mezi 18 a 21 hodinou. Ve 20 hodin jsem se pokoušela tomuto kurýrovi telefonovat, bohužel byl nedostupný. V pátek večer už asi nechtěl pracovat. Balíček samozřejmě nedorazil. Na informacích o pohybu zásilky svítí již druha červeně napsaná informace o neuskutnenem předání. Kolik ještě takových červených řádků přibude, než firma balíček doručí?
Balíček je z Alza.cz...nerozumim tomu, že taková firma si nechá kazit své jméno spoluprací s takovou firmou.
Komunikace! Řidič musí zvedat telefony ve své pracovní době. Myslím si, že v případě takových potíží by firma měla vrátit peníze, které zákazník platí za dodání. Za nekvalitní služby není možné platit 100%.
|
Tweet |