Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24840Vypinani placenych programu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2018, před 3 lety

Petr Fencl

Znění stížnosti

Važeni nevim co si k zakaznikum ještě dovolite,mam zaplaceno ještě na rok 2019 a vy vypnete muj program jen ze jsem to nepouzival 14 dnu,priklad dovolena a nebo oprava baraku.takze není kde to zijem! myslim ze je to vase ostuda.A ten kdo to vymyskel asi vůbec nepremyslel,asi to nekde aby se ukazal.To je muj názor.Prijemne premysleni!Petr


Požadované řešení

Toto reseni je ve vasich rukoach


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 13:33, před 3 lety

V případě, že společnost neposkytuje služby ve sjednané kvalitě (nedodává vysílání sjednaných programů), má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. V rámci reklamace by měla být odstraněna vada (znovuobnovení vysílání). Spotřebitel rovněž může reklamovat vyúčtování služby a požadovat přiměřené snížení ceny za neposkytnuté služby.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 20:21, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.