Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#25127Biohazard

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2018, před rokem

Jiri Szalay

Znění stížnosti

Propustili mě s nemocnice nemám doklady peníze nic a mám uložené ve skříňce své věci plus infekční odpad s


Požadované řešení

Vydat věci


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 11:37, před rokem

V souladu s platnou právní úpravou se schovatel (tedy ten, kdo věc bere do úschovy) zavazuje převzít věc, aby ji pro uschovatele opatroval. Schovatel opatruje věc tak, jak bylo ujednáno, jinak tak pečlivě, jak to odpovídá povaze věci a jeho možnostem, aby na věci nevznikla škoda.

Uschovatel nahradí schovateli nezbytné náklady, které na věc při jejím opatrování vynaložil; náhrada jiných nákladů schovateli náleží, nebylo-li jinak ujednáno, jako nepřikázanému jednateli.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2018 12:05, před rokem

Dobrý den,
pan Jiří Szalay neuvedl , na kterém nádraží měl uložené věci, neuvedl číslo schránky, ani kdy a jak dlouho tam měl věci uložené.
Pokud to už je delší dobu věci jsou uloženy v depozitu. Bohužel neuvedl žádné konkrétní informace, které se týkají jeho věcí.
Pokud měl věci uložené v Praze na hlavním nádraží, může kontaktovat technika 602 237 967.


Jiri Szalay

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.7.2018 15:08, před rokem

Podle zmluvních podminek máte napsano veci se po 72h ukladajú do depozitu avšak tohle nedelate a jsou tam i týždne kde to presahuje nekolika pár tisíc korún

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 14:24, před rokem

Společnost nám zaslala následující vyjádření:

"Pan Jiri Szalay bohužel nekomunikuje, neuvádí žádné přesné informace, na kterém nádraží měl zavazadla uložena ani jak dlouho tam byly uložené. Proto mu nemůžeme pomoci. Úschovnu zavazadel provozujeme na 8 nádražích v ČR, proto tyto informace potřebujeme."

Stížnost proto přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o doplnění potřebných informací.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2018 12:37, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 10:27, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.