Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#25273Reklamace čepice 19/5/18

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2018, před 3 lety

Vladimíra Šírová

Znění stížnosti

Dne 11. 11. 2016 koupě čepice v Prodejně C 405, OC Forum Liberec.
Dne 16. 5. 2018 reklamace: „Po vyprání vrchní materiál zplstnatěl, nošeno 1 zimu a 1. vyprání.“
Dne 19. 5. 2018 zamítnuto: „Jedná se o běžné opotřebení způsobené užíváním, nikoliv o vadu.“
Dne 4. 7. 2018 odvolání proti vyřízení reklamace: podrobný dopis do Brna
Dne 19. 7. 2018 zaslána do Brna čepice na posouzení.
Dne 27. 7. 2018 zamítnutí reklamace jako neoprávněná: „…Dle vyjádření prodávajícího se jedná o běžné opotřebení výrobku, nikoli o vadu. Nutno také podotknout a nelze vyloučit, že čepice nebyla správně vypraná či vysušená (prací prostředek, teplota praní či sušení), na omak působí materiál vysrážený.“
S důvody zamítnutí reklamace zásadně nesouhlasím a zvláště s podsouváním názoru, že jsem čepici nesprávně vyprala a usušila. Na omak nepůsobí materiál jako vysrážený. Čepice vypadá normálně a jen zblízka je vidět na vrchním materiálu jakoby vytahané chloupky. V dopise 19. 7. 2018 jsem podrobně uvedla důvody, proč jsem čepici nenosila a uplynulou zimu jen párkrát a že byla jen jednou praná dle návodu na etiketě. K tomu dodávám, že usušena byla normálně na sušáku. Nosím kvalitní a elegantní věci a umím se o ně dobře starat, aby dlouho vydržely. Pokud by nebyla pravda to co jsem uvedla, neinvestovala bych tolik času, energie a peněz za poštovné. Nemám z celé situace dobrý pocit a nebudu už více v Humanicu nakupovat.


Produkt

Dámská čepice, číslo artiklu 7-10-74-0151-9, cena 299 Kč


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2018 09:45, před 3 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 20:53, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.