Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#25345Bez klíčové zapalování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2018, před rokem

Jan Vyhnánek

Znění stížnosti

Mám auto škoda III z r. 2014. Je zde bez klíčové zapalování. Baterie v klíčku i ze značkové prodejny 2025 mi vydrží jen asi 12 dní v běžném používání. Po této době se stane, že auto již neotevřu a také nenastartuji.
Ve značkovém autoservisu ŠKODA mi nejsou schopni poradit. Jedná se o oba klíče !
Kde se mám obrátit s tímto problémem nebo jak to řešit.
Tento stav trvá asi 1 rok.


Požadované řešení

Baterie musí bez problému vydržet nejméně půl roku !!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 09:15, před rokem

Pokud se na vozidle projeví vada v průběhu 24 měsíců od převzetí vozu, má spotřebitel možnost jej reklamovat u prodávajícího, u kterého vůz zakoupil. Pokud byla ze strany prodávajícího dána prodloužená záruka přesahující rozsah záruky stanovené v zákoně, měly by být v záručním listě nebo ve smlouvě stanoveny podmínky prodloužené záruky. Prodávající se však často omezí pouze na stanovení nové délky záruční doby. V takovém případě je třeba po celou dobu trvání smluvní záruky aplikovat úpravu o zákonné záruce.

V případě, že se jedná o oprávněnou reklamaci má prodávající povinnost dle § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vadu odstranit (buď opravou, nebo výměnou věci za nový kus), není-li odstranění vady možné, pak má spotřebitel nárok od smlouvy odstoupit. Nemá-li spotřebitel zájem od smlouvy odstoupit, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny vozu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 14:28, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.