Společnost


Lion Sport s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#25399Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2018, před 4 lety

Lenka Střelcová

Znění stížnosti

Dobrý den, 25.7.2017 jsme si koupili běžecké boty Adidas energy boost za 3028 Kč. 23.7 2018 jsme boty zaslali k reklamaci, č. reklamace je 60/18/234 protože se vyskytlo několik vad znemožňujících další používání. U levé boty je výrazné poškození v oblasti špičky, vrchní materiál je oddělený od podrážky. Dále se trhá vrchní materiál na několika místech. Podrážka je výrazně prošlapaná vzhledem k délce používání bot.
Odpověď prodejce byla zamítnutá s odůvodněním, že se nejedná o výrobní, materiálovou ani konstrukční vadu a že poškození nevzniklo běžným užíváním a užíváním k účelu, k jakému jsou určené, tedy k běhu. S tímto vyjádřením nesouhlasím, boty byly používány pouze k tréninkovým účelům na stadionu, syn se věnuje atletice.
Boty jsme posílali k reklamaci už o dva měsíce dříve ale bohužel na špatnou adresu protože reklamace se posílají na jinou adresu než odkud byly zaslány, toho jsme si ale nevšimli, takže se nám boty vrátily po měsíci cestování zpět, takže doba užívání byla ještě kratší, což bychom ale těžko dokazovali. Děkuji předem za pokus o vyřízení naší stížnosti. S pozdravem Střelcová Lenka.


Produkt

Běžecké boty Adidas energy boost 3m


Požadované řešení

Požadujeme vrácení peněz, oprava je z našeho pohledu neproveditelná.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2018 13:47, před 4 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
9.8.2018 07:25, před 4 lety

Dobrý den,

mrzí nás, že máte na reklamaci jiný názor, ale za svým vyjádřením si stojíme.

Boty, které jste k reklamaci zaslali, opravdu nejeví běžné opotřebení běžecké obuvi. Boty byly užívány také k jiným účelům, než pro jaké jsou určeny (např. jiné sporty). 24 měsíční odpovědnost za výrobní vady nelze zaměňovat s životností produktu, který se intenzivním i nevhodným používáním opotřebováva.
Výrazné poškození v oblasti špičky určitě nevzniklo samovolně, ale muselo dojít k mechanickému poškození při střetu s cizím předmětem nebo v důsledku zakopnutí. Následným používáním došlo k rozšíření trhliny.
Celkový stav obuvi (potrhaný materiál a prošlápnutá podrážka) svědčí o nevhodném užívání a nedostatečné údržbě, která prodlužuje životnost produktu. Pokud by se jednalo o výrobní vadu, poškození by se projevilo již do 6 měsíců od zakoupení zboží.

Adresa eshopového oddělení, ze které Vám zásilka přišla, je stejná jako adresa pro reklamace. Liší se pouze fakturační adresa, přesto je na faktuře uvedená i adresa pro výměnu, vrácení a reklamaci zboží. Mrzí nás, že jste tento detail nezaznamenali ihned a řešení Vaší reklamace se tak protáhlo.
S pozdravem a přáním pěkného dne.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.8.2018 08:26, před 4 lety


Lenka Střelcová

Dobrý den, vzhledem k tomu co tady čtu v ostatních stížnostech mě Vaše reakce jako přes kopírák nepřekvapuje.Vaše sebevědomé vyjádření že boty byly užívány k jiným sportům než k běhu mě utvrzuje v tom, že nejste solidní obchodníci a už vůbec ne odborníci. Boty byly užívány výhradně k běhu. Jen bych od Vás ráda věděla, k jakým účelům dle Vás byly boty používány, když to dokážete poznat, čím a jak mohly vzniknout dírky na vrchním materiálu obuvi a jakým způsobem lze ošetřit podrážku obuvi tak, aby se neprošlapala.
Vzhledem k tomu, že si s rodiči vyměňujeme zkušenosti o kvalitě obuvi a prodejců a taky vzhledem k tomu, že spotřeba obuvi a treter je v atletice vysoká, určitě jste o nějaké potencionální zákazníky tímto přístupem přišli. Lion Sport vyřazujeme ze seznamu. Možná to pro Vás je jen zanedbatelné číslo ale špatné zprávy se šíří rychle, být Vámi, nepodceňovala bych to. Můj čas je vzácný a nehodlám ho investovat do dalšího sporu s Vámi, jen ještě čekám na odpověď o údržbě.
S pozdravem Střelcová Lenka.

Ještě děkuji d-Testu za pomoc při pokusu o urovnání sporu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 16:40, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.