Společnost


INTELEK spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#26004Telefon bv600s reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2018, před 3 lety

David Šmídek

Znění stížnosti

Telefon zaslán již 4x se stejným problémem. Reklamační oddělení pokaždé zamítne reklamaci a obnoví systém. Na telefon nahráli nyní nepodporovaný systém android 7 - způsobuje extrémně rychlé vybíjení ( 1% za 10 sekund). Po zapojení nabíječky při tomto vybíjení se telefon stále vybíjí na 0% a následně se nabíjí 10 hodin ( a nebo se nabije pouze na 1 % a celou noc do rána zůstane na 1 %)
Problém se projevoval již od koupě. Při čtvrté reklamaci jsem požadoval vrácení pěněz - reklamace zamítnuta.
Nyní telefon znovu nejde zapnout - byl napojen na nabíječce a zničehonic se vypnul a nabíjení se nezapne znovu.
Reklamačnímu oddělení jsem neustále zasílal printscreeny, kde bylo vidět, že se telefon nabíjel 10 hodin a zůstal na 1%.
I přes to je prý vše v pořádku (obnoví tovární nastavení, přehrají software a reklamaci zamítnou).
Dopravu, kterou jsem již 4x musel zaplatit pro odeslání balíku mě nikdo nezaplatil.


Produkt

BV6S16101351


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy - Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2018 11:11, před 3 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítá, musí také řádně zdůvodnit, proč tak učinil. Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2018 09:44, před 3 lety

Dobrý den,
pokud máte výše popisované problémy, zadejte si prosím novou reklamaci s podrobným popisem vad a s odkazem na požadavek na dTestu. Současně pošlete i veškeré příslušenství, aby servisní oddělení mohlo výše uvedené posoudit s přiloženým příslušentsvím.
Děkuji


David Šmídek

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.9.2018 17:56, před 3 lety

Dobrý den,
přesně to jsem udělal při 4 reklamaci, podrobně jsem popsal problém a i přesto Váš technik neuznal reklamaci, dodal veškeré přísluušenství v originální krabičcce(upozorňuji na to, že telefon v době reklamace vůbec nešel). Nyní telefon sice jde, ale problém nebyl opraven. Dle technika je vše v pořádku. Jak může být vše v pořádku, když telefon v době reklamace nešel z důvodu problému, který popisuji již od první reklamace - a to je ten problém, že telefon se nenabíjí. Nyní se k tomu přidal i bonuspový problém po reklamaci č.3 a to je extrémně rychlé vybíjení při klesnutí baterie na 20% (v nastavení telefonu - využtií baterie ukazuje zbývající čas při 21% - 3 hodiny), ale jakmile klesne pod zmiňovanou hodnotu 20%, telefon se vybije za 2 minuty ( 1 % za +-6 sekund).
Přitom technik pokaždé uvadí, že je vše v pořádku, i když jsem několikrát zasílal vyfocenou spotřebu telefonu i stav nabíjení (které trvá i 12 hodin), a reklamaci vžždy zamítne.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2018 07:30, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2018 12:27, před 3 lety

Dobrý den,
technik může uvést telefon do vychozího prodejního stavu a následně otestovat popisovanou závadu. Důvodem je, že musí vyloučit vliv aplikací třetích stran, které mohou běžet na pozadí a způsobovat popisované problémy. Poku se popsaná skutečnost neobjeví, odešle telefon zpět. Proto navrhuji, aby jste k popisu závady přidal video, kdy na 20% stavu baterie se telefon do 2 minut vypne s informací jaké APP jsou naisntalované. Umožní to lépe vyhodnotit reklamace a následněji vyřešit k Vaší spokojenosti. Součaně do popisu uveďte, že jste komunikoval přes dTest a jeho poradnu, pro snažší identifikaci reklamace.
Děkuji.


David Šmídek

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.9.2018 19:24, před 3 lety

Ano, na vliv třetí strany se Váš technik vymluvil tentokrát, jenže problém nastal již po zapnutí telefonu po tom co jste mě ho přivezli - schvalně jsem na telefon neinstaloval žádné aplikace. Pokud Vám tedy nestačí fotodokumentace vybíjení holt telefon budu natáčet.

Reakce společnosti

Publikováno
12.9.2018 08:37, před 3 lety

Dobrý den,
děkuji.


David Šmídek

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.9.2018 18:26, před 3 lety

Dobrý den, zde dávám videa

1)Na tomto videu je vidět extrémně rychlé vybíjení. Dále je vidět vybíjení i přestože byl telefon již zapojen do nabíječky.

https://www.youtube.com/watch?v=eZI8Ow_S96c

2) Telefon celou dobu v nabíječce a stav dokonce klesl na 0%

https://www.youtube.com/watch?v=5FKkUl2GrLg

3) Po hodině nabíjení s vypbnutým displejem a s nkompletní nečinností telefon na 1 %

https://www.youtube.com/watch?v=S3SAL9hEfHk

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2018 08:36, před 3 lety

Dobrý den,
děkuji za videa, přiložte odkazy na videa i do reklamace.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2018 08:07, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


David Šmídek

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.10.2018 10:35, před 3 lety

Hodnocení:

Komentář: Došlo k uznání reklamace na základě předaných podkladů. Reklamace byla vyřízena dobropisem. Děkuji Vám a společnosti Intelek s.r.o. za spolupráci a vyřešení problému.