Společnost


Lion Mobile s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26146Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2018, před 3 lety

Jan Landsman

Znění stížnosti

Dobrý den.
Koupil jsem si mobil Xiaomi REDMI Note 5 na internetovém obchodě xiaomimobile.cz. Přidávali k němu vodotěsné plážové pouzdro v hodnotě 499Kč,jako dárek.Zdarma.(Vodotěsné plážové pouzdro - přesně takto zní i formulace v mých objednávkách na Heurece,což můžu doložit) Mobil i pouzdro přišli v pořádku.Na pouzdro v balíku nebyl žádný manuál.Při druhém použití ve vodě pouzdro prasklo ve sváru.Mobil je samozřejmě rozbitý. Když jsem telefonoval na jejich zákaznickou linku,kvůli reklamaci,pán mi řekl,ať tam obojí pošlu.To jsem udělal.Po 14 dnech přišel zpět nefunkční mobil s tím,že reklamace je zamítnuta,protože Vodotěsné plážové pouzdro není určeno k manipulaci ve vodě,a specifikace k němu je na jejich internetových stránkách.Opět jsem volal na jejich zákaznickou linku.Bylo mi řečeno,že jsem si měl pouzdro před použitím zkontrolovat,a to ponořením pouzdra do vody bez mobilu.Jenže k tomu "Vodotěsnému"plážovému pouzrdu,nebyl dodaný žádný manuál,ve kterém by to bylo řečeno,a ani na jejich stránkách není nijak konkrétně vysvětleno,jak pouzdro používat,a už vůbec ne,jak ho kontrolovat.Výsledek-mám doma 14 dní staré těžítko za 5000Kč.
Můj dotaz je,zda má smysl se dál nějak bránit,nebo akceptovat to,že jsem hlupák co si myslel,že vodotěsné pouzdro je vodotěsné.


Produkt

mobil Xiaomi REDMI Note 5, sériové číslo: 869617036122258


Požadované řešení

Uznání reklamace, vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2018 23:45, před 3 lety

V případě, že výrobek (pouzdro) způsobil spotřebiteli škodu, odpovídá za ní prodávající, který porušil svou zákonnou povinnost dodat bezvadné zboží.

Povinnost dodat bezvadné zboží (pouzdro) je zakotvena v § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dodá-li prodávající zboží vadné, poruší tak svou zákonnou povinnost. Odpovědnost za škodu způsobenou porušením zákona zakotvuje § 2910 občanského zákoníku, který říká: "Škůdce, který vlastním zaviněním poruší povinnost stanovenou zákonem a zasáhne tak do absolutního práva poškozeného, nahradí poškozenému, co tím způsobil. Povinnost k náhradě vznikne i škůdci, který zasáhne do jiného práva poškozeného zaviněným porušením zákonné povinnosti stanovené na ochranu takového práva."

Spotřebitel by měl nyní po prodejci požadovat náhradu škody vzniklé na mobilním telefonu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 16:00, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.