Společnost


Petr Doskočil

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26299Dodání poškozeného a závadného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2018, před rokem

Vítězslav Mitura

Znění stížnosti

Objednali jsme si postel, rošt a matraci u společnosti Supermobel.cz - Petr Doskočil.
Zboží přivezla zásilková služba a vyložila do předsíně domu ve večerních hodinách. Na druhý den jsme se rohodli zboží vybalit a montovat. Při rozbalení bylo ihned zjištěno, že byl obalový karton poškozen a přelepen páskou ve stejné barvě, aby nebylo vidět patrné poškození bočnice postele. Postel, která měla být lakována bílou barvou vykazuje velké závady laku a dřeva, poškozené části zatmelené, tmel po laku zežloutnul. Lak velmi silně zapáchá, obávám se použití do dětského pokoje. V laku byly i velké kusy nečistot, které byly zalakované, části držáku pro uchycení roštu odstávaly od bočnice více než 8 mm, nebyly dotaženy šrouby. Spojovací materiál (v roztrženém mikrotenovém sáčku) byl volně rozházený po krabici, nebylo zřejmé zda je kompletní. Rošt byl částečně vyroben ze dřeva, které bylo plesnivé, mokré a co nejhůře, napadené škudcem. V deskách byly díry po červotoči a dokonce čerstvé chodbičky!! Matrace byla j jedné části v oblasti zipu zevnitř tmavá, po otevření zipu je žřejmé, že byl použitý špinavý a znečištěný textilní materiál na jeho výrobu.


Produkt

Postel Eureka bílá, pěnová matrace Comfort 14 cm, rošt 140x200


Požadované řešení

Informovali jsme ihned eshop spolu s nafocenou reklamací (detailní vady všech částí) s tím, že z důvodu dodání vadného zboží odstupujeme od smlouvy a žádáme odvoz zboží a vrácení kupní částky včetně dopravy. Bylo nám potvrzeno přijetí reklamace s tím, že buď musíme reklamovat a reklamaci bude řešit výrobce (reklamaci musí řešit prodejce) nebo odstupujeme od smlouvy, ale na své náklady jim zboží musíme dodat. Domnívám se, že pokud prodejce dodá poškozené a vadné zboží, které má takové zásadní vady neslučující se s jeho užíváním, měl by na své náklady zboží vyzvednout a dodat "bezvadné" - toto už po této skutečnosti nechceme a nebo v případě odstoupení od smlouvy bez vytáček vrátit kupní částku. Což jsme i navrhovali, nicméně eshop si trvá na svém, že my jako zákazník musíme na své náklady vrátit závadné zboží zpět. Zajímalo by mne i dodání atestů o nezávadnosti použitého laku, který velmi silně zapáchá a je podle subjetivního pocitu zcela nežádoucí do dětského pokoje. Dále mne zajímá, zda je možné dodat zákazníkovi dřevo napadené škůdcem?!! Odmítám platit zpětnou dopravu za šrot, který nám dodali a nechci už s touto firmou a jejími polskými produkty mít nic společného.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 22:52, před rokem

Nemá-li věc vlastnosti, které byly inzerovány nebo které mohl spotřebitel očekávat, je zboží vadné a spotřebitel může uplatnit reklamaci. Bylo-li dodáno vadné zboží, má spotřebitel právo žádat opravu věci nebo dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Spotřebitel místo výše uvedených způsobů nápravy může taktéž žádat přiměřenou slevu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel práva žádat úhradu nákladů, které musel účelně vynaložit pro uplatnění práv z vadného plnění (např. poštovné). Pokud se podle spotřebitele jedná o nebezpečný výrobek, může podat podnět k prošetření České obchodní inspekci, která je v tomto případě příslušným dozorovým orgánem.

Využije-li spotřebitel svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží a byl-li před uzavřením smlouvy ze strany prodávajícího informován, že náklady na vrácení zboží zpět prodávajícímu nese spotřebitel, nemůže spotřebitel žádat úhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět prodávajícímu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2018 13:51, před rokem

Podnikatel nám zaslal vyjádření, v němž se velice omlouvá za komplikace. Zároveň nám sdělil, že již došlo k vrácení zboží a peněz.

Stížnost proto přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informaci potvrdit a stížnost uzavřít.


Vítězslav Mitura

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.11.2018 15:20, před rokem

Hodnocení:

Komentář: Až po poradě s advokátem, několika urgencích a předžalobní výzvou jsme obdrželi peníze zpět. Nicméně zboží jsme museli odeslat na naše náklady, což litera zákona i potvrzuje. Nicméně v případě, že dodám zákazníkovi něco, co se mělo podobat deklarovanému zboží, strčím hlau do písku, tisickrát se omluvím a zboží bez jakýchkoliv průtahu odvezu/vyměním atd. Tento obchod prodává bohužel zboží původem z Polska a tomu odpovídá i kvalita. Varuji všechny ostatní, aby si raději pár korun přišetřili a koupili v ověřeném obchodě. My nakonec nakoupili vše v Ikea, naprosto bez problému a ještě jsem se vešli pod limit. Supermöbel nikdy více...ani omylem. Mimochodem, do dnešního dne jsme neobdrželi ani fakturu, ani dobropis...i účetně se firma chová velmi nestandartně.