Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#26349Nevrácení zboží po 30 denní reklamační lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2018, před rokem

Daniel Santler

Znění stížnosti

Dobrý den,
reklamoval jsem Mobilní telefon Acer hned z několika důvodů. Pomalé nabíjení, rychlé vybíjení ( baterka ) , fotoaparát se zapínal sám od sebe a to i v kapse a nepřesné zaměření mé gps polohy ( projevilo se to hlavně v navigaci, kde mi ukazovala jinou polohu ).
Co se týče baterky, tak mi napsali že je to moje chyba špatném nabíjení i když telefon nabíjím originální nabíječkou a výhradně ne přes noc.Na fotoaparát mi napsali že závada nebyla objevena a zapínal se pomocí gesta. Funkci gesta jsem měl vypnutou a zapínal se i v kapse.
Co se týče GPS , tak mi napsali že závada nebyla technikem nalezena. Bohužel se to projevilo vždy v autě za jízdy, tak se ani nedivím že závadu nenašli "od stolu" . Po této informaci jsem jim to i napsal že závada se projevuje za jízdy a oni mi na to odpověděli, že technik si nemůže vzít zařízení a vyzkoušet za jízdy. Tudíž to ukončili jako závada nenalezena. A nyní bych se Vás ještě zeptal jak mám postupovat když Euronics mi nevrátil zařízení ve stanovené lhůtě 30 dnů. Dle jejich názoru není reklamace uznaná ale zařízení mi nevrátili. Mám možnost odstoupit od kupní smlouvy a žádat o vrácení kupní částky za porušení smluvních závazků ?
Moc děkuji za informace.

S pozdravem Santler


Produkt

Mobilní telefon ACER Liquid z630


Požadované řešení

Reklamováno dne 16.8.2018 / ukončení reklamace dne 17.9.2018.
Vrácení peněz z kupní ceny pro nedodržení 30 denní reklamační lhůtě.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 09:39, před rokem

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

K vyřízení reklamace dojde až v okamžiku, kdy prodávající spotřebitele vyrozumí (ať už písemně nebo osobně) o tom, jakým způsobem byla jeho reklamace vyřízena (tedy zda byl s reklamací úspěšný či nikoli) a zboží je připraveno k převzetí. Teprve tehdy je možno reklamaci považovat za vyřízenou - prodávající se jí již nebude muset zabývat. Pokud prodávající neměl nejpozději poslední den lhůty pro vyřízení reklamace zboží připravené k vydání zpět spotřebitelovi, nevyřídil prodávající reklamaci včas.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 14:34, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.