Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:976
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26418Nekvalitní vagón první třídy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2018, před 6 lety

Petr Minařík

Znění stížnosti

Dne 19. 9. 2018 jsem jel vlakem Hutník EX545 z Prahy pravidelný odjezd 18:24. Ten vtip co jste připojili na konec soupravy a vydávali ho vůz první třídy mne opět nepobavil. Měl totiž ve standardu první třídy zpoždění takových 20 let. Svoji historičnost dokladoval absencí klimatizace a také absencí WIFI.
Nepřítomnost klimatizace při vasoké teplotě je opravdu nekomfortní a protože strávit v takové jedničce cestu by bylo utrpení tak jsem raději strávil cestu ve vagonu druhé třídy kde byla klimatizace a oželel nápoj i tiskoviny.

Kompenzaci ve formě voucheru mi je jako majiteli karty in100 prakticky k ničemu tak jsem ji nepožadoval.

Je to opakované nedodržování parametrů služby a vnímám to jako klamání zákazníka když u tohoto vlaku ČD inzerují přítomnost vagónu první třídy.


Produkt

První třída


Požadované řešení

Finanční kompenzace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému