Počet nahlášených stížností: | 976 |
Z toho za letošní rok: | 23 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19. 9. 2018 jsem jel vlakem Hutník EX545 z Prahy pravidelný odjezd 18:24. Ten vtip co jste připojili na konec soupravy a vydávali ho vůz první třídy mne opět nepobavil. Měl totiž ve standardu první třídy zpoždění takových 20 let. Svoji historičnost dokladoval absencí klimatizace a také absencí WIFI.
Nepřítomnost klimatizace při vasoké teplotě je opravdu nekomfortní a protože strávit v takové jedničce cestu by bylo utrpení tak jsem raději strávil cestu ve vagonu druhé třídy kde byla klimatizace a oželel nápoj i tiskoviny.
Kompenzaci ve formě voucheru mi je jako majiteli karty in100 prakticky k ničemu tak jsem ji nepožadoval.
Je to opakované nedodržování parametrů služby a vnímám to jako klamání zákazníka když u tohoto vlaku ČD inzerují přítomnost vagónu první třídy.
První třída
Finanční kompenzace
|
Tweet |