Společnost


Maděra a Šípek, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26626Odmítají vrátit celou výši kupní ceny

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

28 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2018, před 6 lety

Anna Růžičková

Znění stížnosti

Minulý týden jsem obdržela objednaný spotřebič od této společnosti. Po vybalení lednice jsem zjistila, že je kazová. Nafotila jsem veškeré vady lednice a odeslala společností Oáza 1 hodinu po přebrání zboží.
Společnost slibovala a dokonce uznala, že je chyba u přepravní společnosti PPL a věc bude reklamovat u stejné společnosti. Po pár dnech čekání a odsouvaní mi bylo navrženo buďto vyčkat vyjádření reklamace u přepravce,nebo zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů. Tak jsem i učinila. Odeslala e-mail s odstoupením od smlouvy a zároveň doporučený dopis. Následující den bylo odesláno i zboží.
Společnost potvrdila příjem odstoupení od smlouvy a i příjem zboží. Nicméně se dožadují zaplacení vadného zboží tak,aby bylo ve stavu novém. Nyní budu přímo citovat vyjádření společnosti:

děkuji za Vaše reakce, zboží jsme skutečně v průběhu včerejšího dne obdrželi. Dnes došlo ke kontrole výrobku.
V tuto chvíli je zapotřebí, abychom si situaci ujasnili.

Výrobek je mechanicky poškozen, k čemuž došlo s největší pravděpodobností přepravou na Vaši adresu – reklamace přepravy byla u PPL nahlášena, čekáme na jejich vyjádření, reklamace u přepravce může trvat až 30 dní.

V druhém kroku bylo z Vaší strany uplatněno odstoupení od kupní smlouvy v rámci 14-ti denní lhůty, kdy bohužel výrobek musí splňovat určité podmínky pro vrácení. Jak je uvedeno výše, výrobek je na několika místech mechanicky a kosmeticky poškozen, dále byl poměrně silně znečištěn z Vaší strany lepicí páskou při balení zboží. Viz fotografie, které zasílám přílohou.

V případě, že máme k situaci přistupovat jako k odstoupení od kupní smlouvy v rámci 14-ti denní lhůty, bude kupní cena ponížena o náklady, které budou využity na uvedení výrobku do původního stavu, pokud bude uvedení do původního stavu možné. Vzhledem ke stavu výrobku by Ve Vašem případě mohla být tato částka velmi značná. Podrobnosti k podmínkám pro odstoupení od kupní smlouvy jsou k dispozici v našich obchodních podmínkách, konkrétně v bodě 4.4.
4.4. V případě snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti, má prodávající nárok na náhradu této škody v penězích. Prodávající je v takovém případě oprávněn započíst svůj nárok na náhradu škody na nárok kupujícího na vrácení kupní ceny po odstoupení – kupujícímu je tedy kupní cena vrácena v hodnotě ponížené o příslušnou částku.

Prosím Vás o vyjádření, zda má být vyčísleno uvedení do původního stavu nebo bude vyčkáno na vyjádření ze strany přepravce?

Kontaktovala jsem Českou obchodní inspekci,kde mi potvrdily, že společnost musí vrátit částku,kterou jsem zaplatila v plné výši.
Ráda bych tedy věděla, proč tato společnost nesplňuje dané zákony a snaží se podvodně vydělávat tímto způsobem.


Produkt

Philco PCS 2682 X


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny v plné výši


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému