Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:474
Z toho za letošní rok:34
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 107 stížnostech.

#26981Neopravnene vymahani penez

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2018, před 3 lety

Martina Dobson-Brown

Znění stížnosti

Dlouhodbe ziju mimo Evropu, do CR jezdim zhruba 1x za rok nebo dle potreby (napr. na pohrby).
28.12.2017 jsem si u Vodafone na letisti v Praze chtela koupit SIM na data pro navstevniky za 800,- Kc na dobu urcitou, tzn. ode dne priletu 28.12.2017 do doby odletu 25.1.2018, tak jak jsem ucinila nekolikrat v minulosti. Prodavacka mi ale nabidla SIM o 500,- Kc drazsi nez jsem planovala, s tim, ze mi bude fungovat i mimo CR. Nekolikrat jsem ji zopakovala, ze nechci nic se smlouvou, protoze ziju mimo CR a nechci mit zadne starosti s ucty. Ona mne nekolikrat ujistila, ze jakmile bude cislo deaktivovano dne 25.1.2018, zadne dalsi poplatky mi tam nabihat nebudou. Zaplatila jsem tedy kreditni kartou castku 1300,- Kc, o teto transakci mam vypis z moji banky.
4.1. 2018 jsem odletela z CR do Britanie, kde mi SIM nefungovala jelikoz nejake hodnoty byly nastavene prilis vysoko. Zde bych chtela podotknout, ze kdyz jsem se v Britanii snazila zjistit, kde je problem, vzdy jsem byla nasmerovana na to same misto, MujVodafone, kam se dostanate pouze s heslem a aktivnim cislem, ktere mi nikdo nedal a jelikoz SIM karta v Britanii nefungovala nemela jsem se ani kam ani jak dovolat. Toto me hodne nastvalo a zneprijemnilo muj pobyt, protoze za par liber jsem si mohla poridit SIM kartu i s kreditem primo tam v kteremkoliv supermarketu!
11.1.2018 jsem se vratila z Britanie zpet do CR a ve Vodafone na letisti jsem si stezovala, ze SIM nefungovala, prestoze mi prodavacka tvrdila, ze sluzba, kterou mi prodala za 1300,- Kc v prosinci bude fungovat v Evropskych statech. Neco zmenila v systemu a dala mi 200,- Kc kredit na muj Vodafone ucet, o kterem jsem do te doby netusila, ze existuje. Pri te prilezitosti mi tedy dala i 4-mistne heslo a cislo telefonu pres, ktery se na tento ucet muzu dostat (coz bylo mimo jine cislo z me predchozi navstevy v CR v breznu 2017, o kterem jsem samozrejme take netusila, ze existuje).
24.1.2018 byla SIM deaktivovana a od te doby je neaktivni (od 25.1.2018 jsem mimo Evropu).
25.1.2018 mi Vodafone zacali posilat faktury na zaplaceni castky za sluzbu, kterou mi poskytli od 28.12. 2017 do 24.1.2018. Vzhledem k tomu, ze faktury chodili na ceskou adresu, kde momentalne nikdo nebydli, nevedela jsem o nich az do zari 2018, kdy mi bylo nahodne sdeleno pribuznymi, ze tam mam neobvykle mnozstvi posty. Okamzite jsem zacala patrat, o jakou postu se jedna.
25.9. 2018 jsem se od firmy Logicall (jeden z mnoha dorucenych dopisu) dozvedela, ze mam nejaky dluh u Vodafone, ktereho se oni ted domahaji. Od te doby se snazim od Vodafone zjistit, jak je mozne, ze tam mam dluh na neaktivnim cisle.
Vodafone jsem kontaktovala jiz 4krat a jelikoz jsem myslela, ze jde pouze o nedorozumeni, snazila jsem se to vyresit telefonicky.
1.10.2018 operator konecne poslal moji stiznost do Reklamacniho oddeleni. Prestoze jsem nechala na sebe email, nikdo me nekontaktoval s vysledkem tohoto setreni.
10.10.2018 jsem tedy volala zpet a jiny operator mi nakonec velmi podrazdene prekoktal zneni vyjadreni o zamitnuti me reklamace.
Vodafone mi tvrdi, ze jsem nezaplatila za sluzbu, kterou mi poskytli od 28.12.2017 do 24.1.2018, a na kterou mi poslali fakturu dne 25.1.2018 (tedy po mem odletu z Evropy). Castka na fakture byla 1218,49 Kc. (tudiz nizsi nez castka, kterou jsem zaplatila v prosinci na letisti). 25.2. 2018 mi poslali fakturu dalsi a tam uz zacali pripisovat poplatky 180,- Kc za zaslani upominky pro vcasne nezaplaceni vyuctovani. 25.3.2018 dalsi faktura, dalsi poplatek 180,- Kc a navic administrativni poplatek 484,-Kc za dodatecne vymahani platby. 25.4. 2018 prisla dalsi faktura s dalsim poplatkem 180,- Kc a zde se konecne objevilo mych 1300,- Kc pod nazvem: Navyseni ASL – vraceno 25.3.2018 (bohuzel netusim co to znamena, ale zda se, ze moje penize se prece jen objevily). Vsimnete si, ze ten den byla vystavena predchozi faktura, kde se tato castka neobjevila. Proc ne? Nalsedovaly faktury dalsi s dalsimi poplatky. Dnes po mne Vodafone vymaha s pomoci firmy Logicall 1406,49 Kc i presto, ze moje penize meli celou dobu nekde v jejich systemu uz od 28.12. 2017.
Jako zakaznik jsem radne zaplatila 1300,- Kc 28.12.2017 za sluzbu, kterou mi nabidla prodavacka Vodafone a kterou jsem dle nasi dohody uzivala od 28.12.2017 do 24.1.2018.
Bohuzel nevim, co mam delat ohledne Logicall, ktera po mne jmenem Vodafone vymaha castku 1406,49 Kc, jejiz splatnost je dnes. Jak pisu vyse, v CR neziju, o teto firme nic nevim, tudiz nevim zda castku zaplatit musim nebo to mam dale resit s Vodafone. Co mam v tomto pripade delat? Zatim jsem dostala rady ruzne, nekdo rika zaplatit a pak zadat o vraceni. Jini rikaji neplatit, protoze je to jako priznani viny a zpet uz to nikdy nedostanu. Vzhledem k tomu, ze jsem nikde pochybila nemam duvod neco platit.


Produkt

Sluzba byla sjednana na dobu urcitou od 28.12.2017 do 25.1.2018 (deaktivovana byla jiz 24.1.2018). Jednalo se o SIM kartu na 10Gb dat a neomezene volani po CR a ramci statu Evropy, vc. Britanie. Jestli mela nejaky nazev nevim, podstatne pro me bylo, ze nebyla na smlouvu a nezavazovala mne k naslednym poplatkum.


Požadované řešení

Od Vodafone pozaduju omluvu, s okamzitou platnosti zruseni vsech poplatku, ktere si nepravem nauctovali a zastaveni veskerych vymahani techto poplatku prostrednictvim vymahacskych firem Logicall a Cash Collectors Servicing. Dale zadam o zaslani kredituve vysi 200,- Kc, ktery mi 11.1.2018 priznali za spatne poskytnou sluzbu, na muj bankovni ucet, a pote zadam ucet s neaktivnim cislem uzavrit/ ukoncit/ zlikvidovat. Dale zadam o uzavreni i druheho uctu, na kterem je preplatek 146,- Kc a tento preplatek taktez poslat na muj bankovni ucet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 14:12, před 3 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již jednou uhradila sjednanou cenu za danou službu, neexistuje zde žádný právní titul, z kterého by požadovanou cenu měla zaplatit. Případné zaplacení takové částky by znamenalo dle ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, bezdůvodné obohacení, načež by měla společnost takové obohacení povinnost vrátit.

Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Dále se může spotřebitelka obrátit na dozorový orgán, kterým je rovněž Český telekomunikační úřad se stížnosti ohledně jednání prodavačky, která danou službu se spotřebitelkou sjednala, neboť neposkytla dostatečné informace ohledně nabízené služby a dopustila se tak klamavého opomenutí dle ustanovení §5a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jež je nekalou obchodní praktikou podle § 4 téhož zákona.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2018 17:48, před 3 lety

Dobrý den, paní Dobson-Brown,

rádi celou situaci prověříme a vyúčtovanou částku zkontrolujeme. Pokud ještě máte nějaké aktivní číslo u Vodafonu, můžete reklamaci podat prostřednictvím online formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. jinou možností je poslat reklamaci písemně poštou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Reklamační řád najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky


Martina Dobson-Brown

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.11.2018 15:56, před 3 lety

Dobry den pani Bakerova,

dekuji za vasi reakci, ale bohuzel existuje pouze jedna moznost jak poslat reklamaci ze zahranici a to je postou. Vzhledem k tomu, ze vsechny systemy Vodafone jsou zalozeny pouze na "aktivnich" telefonnich cislech od Vodafone, ze zahranici neni mozne navazat jakykoliv kontakt, at uz telefonicky nebo pomoci formularu. Prijde mi od veci navrhovat, ze reklamaci muzu podat pomoci formulare, ktery vyslovene vyzaduje aktivni ceske telefonni cislo na ktere se da dovolat a aktivni cislo Vodafone (coz jsem uz mimo jine marne zkousela na zacatku teto zaludne situace zhruba pred mesicem). Jak uz jsem psala ve sve stiznosti, dlouhodobe ziju mimo Evropu, placeni Ceskeho telefonniho cisla v Roamingu bohuzel neprichazi v uvahu, tudiz nemam Ceske aktivni cislo na ktere se da dovolat a tim padem je vas online formular nepouzitelny.

Take jste mi poslala odkaz na vas Reklamacni rad, ve kterem se pise:

Lhůta pro uplatnění reklamace:
1. reklamace vyúčtování ceny se uplatňuje do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování;
2. reklamace předplacených služeb se uplatňuje do 2 měsíců ode dne jejich poskytnutí;

Zde se tedy naskyta otazka, zda ma vubec cenu Reklamaci posilat, kdyz se tyka vyuctovani za obdobi od 28.12.2017 do 25.1.2018? Bude se mou reklamaci po takove dobe nekdo vazne zaobirat nebo mam psat rovnou na Cesky telekomunikacni urad jak navrhuje dTest?

Predem dekuji za vasi odpoved.

S pozdravem,

Martina Dobson-Brown

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2018 11:22, před 3 lety

Jestliže společnost reklamaci v minulosti řešila a nějak o ni rozhodla, je měsíční lhůta k podání námitky k ČTÚ počítána od doručení vyjádření společnosti, případně od uplynutí lhůty pro řešení reklamace. Je tak zapotřebí si dát pozor na to, aby lhůta neuplynula.

Nad rámec reklamace má spotřebitelka možnost vyzvat společnost k vydání bezdůvodného obohacení. K tomu může spotřebitelka využít interaktivní vzor dostupný zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2018 16:47, před 3 lety

Dobrý den, paní Dobson-Brown,

chápu, že ze zahraničí je podání reklamace složitější. Když dopis vytisknete, podepíšete, naskenujete a pošlete nám ho v příloze e-mailu na socialmediacz@vodafone.com, předáme ho kolegům z Reklamačního oddělení k vyřízení. I když už od situace, kterou jste popsala, uplynula delší doba, určitě i tak vše důkladně prověříme.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky


Martina Dobson-Brown

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2018 18:28, před 3 lety

Dobrý den paní Bakerová,

děkuji za Vaši odpověď,reklamaci tedy pošlu na výše uvedenou e-mailovou adresu co nejdříve.

S pozdravem,

Martina Dobson-Brown

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 12:54, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Martina Dobson-Brown

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.2.2019 11:34, před 2 lety

Dobry den,

bohuzel moje reklamace byla dvakrat zamitnuta, protoze pry nemaji možnost prověřit, jaké informace mi tehdy 28.prosince 2017 poskytla jejich vlastni (predpokladam jimi zaskolena) prodavacka Vodafone CZ při aktivaci jejich služeb v jejich prodejne.

Cela tato situace je pro mne vysoce stresujici, obzvlaste po tom, co jsem se konecne dostala ke korespondenci, kterou mi Vodafone zaslala prostrednictvim vymahacskych firem Logicall a Cash Collectors v prubehu roku 2018 (tyto vyhruzne dopisy mimo jine zminuji nejaky spolek Solus. Zde chci zduraznit, ze tyto dopisy chodili do domu mych rodicu, kteri zemreli v roce 2016 a 2017, proto jsem na zadny z nich nemohla reagovat drive a proto jsem tehdy na letisti od Vodafone zadala predplacenou sluzbu na dobu urcitou, tzn. pouze na dobu kdy jsem pobyvala v Ceske republice).

Jednani prodavacky Vodafone CZ Letiste mi do dnesniho dne zpusobila nasledujici problemy a komplikace:

1. Porizovaci cena SIM karty 1300Kc, o 500Kc vice nez za SIM kartu, kterou jsem puvodne pozadovala.
2. Nefungovala mimo Ceskou Republiku - po dobu 8 dnu jsem sluzby nemohla vyuzivat, tzn. zadny internet, zadny telefon, zadne SMS.
3. Prodavacka nedodala heslo do aplikace MujVodafone – tudiz jsem se nemohla do teto aplikace dostat ani pres jine internetove pripojeni a ani se do Vodafone CZ ze zahranici dovolat z jineho telefonu.
4. Karta byla deaktivovana o 1 den drive nez co jsem v prodejne pozadovala, tzn. kdyz to vse sectu, sluzbu jsem nakonec mohla vyuzivat pouze 19 z 28 pozadovanych dnu, coz je o 1/3 mene nez za co jsem zaplatila.
5. SIM karta nebyla predplacena i presto, ze jsem za ni predem zaplatila 1300Kc a prodavacka mne na moje dotazy ohledne predplaceni nekolikrat ujistila, ze predplacena je – nasledkem byly pokuty od Vodafone a vyhruzne dopisy od vymahacskych firem o navsteve Exekutora.
6. K dnesnimu dni mne tato SIM karta stala 2900Kc (1300Kc porizovaci cena, 1600Kc pokuty) a to pouze proto, ze prodavacka nebyla schopna tuto sluzbu ani poradne nastavit a jak je vidno ani nevedela jakou sluzbu vlastne prodava.

Dne 28.12.2017, po priletu z Australie, jsem do prodejny Vodafone sla s jasnym cilem a to koupit si "SIM kartu pro mezinarodni navstevniky" za 800Kc, platnost 30 dnu, 10GB data a neomezene volani a SMS. Kdyz mi ale prodavacka Vodafone, neboli odbornik v oboru, poradila jinou sluzbu, ktera je vyhodna tim, ze funguje i mimo Ceskou Republiku (coz se mi hodilo, protoze jsem mela v planu jet do Velke Britanie a do Rakouska) a je taktez predplacena, jako sluzba kterou jsem puvodne chtela, dala jsem na jeji odbornou radu a drazsi sluzbu od ni koupila.

Ukazalo se ovsem, ze zaplacenim 1300Kc v dobe prodeje tato SIM karta za 1300Kc nebyla predplacena, nybrz se jednalo o "navyseni jistiny ASL" - pojem, jehoz vyznam neznam ani ja, ani jini bezni Cesi a jak se ukazalo ani prodavacka Vodafone na letisti. Pri reklamaci jsem se ovsem dozvedela, ze jsem si tuto castku mohla do nejakeho stanoveho terminu pisemne vyzadat zpet. Tento postup ovsem nedava smysl, teda alespon pro spotrebitele ne: ja jsem zaplatila v dobe prodeje 1300Kc. Den po deaktivaci cisla bylo vystaveno vyuctovani, abych za to same obdobi zaplatila dalsich 1300Kc a pote jsem si tech prvnich 1300Kc mohla pisemne zadat zpet. Co je toto za nesmysl! Proc ma spotrebitel platit za jednu sluzbu dvakrat a potom si tu prvni platbu “pisemne” zadat zpet do stanoveneho terminu?

Jsem znechucena pristupem Vodafone k teto situaci, do ktere mne dostalo chybne jednani jejich vlastni zamestnankyne. Prece nekdo musi nest zodpovednost za to, jak jsou jejich sluzby prodavany spotrebitelum a overovat, jestli jejich zamestnanci opravdu rozumi jednotlivym produktum, ktere prodavaji. Ja nejsem odbornik pres telekomunikace a tudiz spoleham na to, co mi o dane sluzbe nebo produktu rekne ten, kdo sluzbu ci produkt prodava jakozto odbornik. Nebo uz to tak v Cechach neni?

Ja chci tento pripad dotahnout az do konce, protoze povazuju za nesmirne dulezite, aby zamestnavatele nesli zodpovednost za jednani svych zamestnancu, kteri poskytuji nebo prodavaji sluzby ci produkty s jejich logem na tricku.

Jaky postup doporucujete nyni?

Se srdecnym pozdravem,

Martina Dobson-Brown

PS. mam k dispozici uctenku z prodeje SIM karty s presnym casem, boarding passes ktere potvrzuji moji dobu pobytu, apod. Vse muzu dodat pokud myslite, ze je to dulezite.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 09:46, před 2 lety

Jak jsme uváděli výše, prostředkem nápravy proti zamítnuté či nevyřízené reklamaci je námitka proti vyřízení reklamace k Českému telekomunikačnímu úřadu, který je oprávněn závazně posoudit, zda společnost postupovala správně, nebo ne. Námitka však musí být podána v předepsané lhůtě. Pokud již námitku není možné podat, nabízí se možnost řešit spor soudní cestou prostřednictvím příslušného českého soudu. V takovém případě však již doporučujeme asistenci advokáta, kterého je možné vyhledat zde: http://vyhledavac.cak.cz/.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2019 12:54, před 2 lety

Dobré odpoledne, paní Dobson-Brown,

odpověď specialistů na Vaši reklamaci považujeme za konečné stanovisko. Je mi líto, že s naším vyjádřením nejste spokojená, ale v tomto případě nemůžeme jednat jinak.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 06:50, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Martina Dobson-Brown

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.3.2019 17:29, před 2 lety

Dobry den,

dlouho jsem premyslela, co na to cele rict.

Jako zakaznik jsem prisla do prodejny Vodafone s veskerou svoji duverou v jejich schopnosti a slusne & seriozni jednani. Vodafone tuto duveru vzala a totalne zneuzila ve svuj prospech obohaceni.

Nemam ve zvyku si nahravat konverzace s prodavackami, kdyz potrebuju neco koupit, tudiz nemam dukaz toho, co bylo ustne ujednano a uz vubec nemuzu jako zakaznik vedet, co prodavacka naklepala do pocitace. Jedinym dukazem tedy je to, co prodavacka v dobe prodeje nabouchala do systemu. Bohuzel, ja jako zakaznik nad tim nemam zadnou kontrolu, tim padem ja nemam v ruce nic, cim bych se mohla proti takoveto kradezi branit. Na moje opakovane dotazy o tom, zda je sluzba opravdu predplacena mi nekolikrat ustne potvrdila, ze ano a s usmevem na tvari mi prodala SIM-kartu o ktere vedela, ze vubec predplacena neni a ze hned jak se moje zpatecni letadlo odlepi od zeme, Vodafone mi bude posilat vyucotovani na dalsi platby. Z nasi koverzace predem vedela, ze kdyby mi rekla o naslednych platbach, v zivote bych tuto SIM kartu od ni nekoupila. Toto neni nahoda nebo jak jsem si najivne namlouvala neschopnost prodavacky, toto je dobre promysleny plan velke spolecnosti (bohuzel ne jedine), protoze ktery zdrave uvazujici clovek se pujde tahat po soudech o par tisic korun s tak velkou firmou? Ktery obyceny clovek bude riskovat ztratu jeste vice penez placenim pravnika a ruznych poplatku, kdyz opravdu nema v ruce nic, cim by jasne dokazal, co mu prodavajici ustne potrdil i kdyz ve skutecnosti mu do ruky strcil pravy opak toho, co bylo ujednano?(SIM-kartu mi naistalovala do mobilu prodavacka na moji zadost, abych tam ja neco spatne nezadala). Velka firma jako Vodafone si muze dovolit cely tym pravniku, jako vazne, jakou sanci ma takovy obyjceny clovek? Jen blazen by se pustil do neceho takoveho.

Vim, ze nejsem jedina, ani prvni , a bohuzel, ani posledni, co se v takoveto situaci octitla, stacilo se poptat par znamych co jsou tady v Australii. Jenze malokdo se tim chce zabyvat dal, mavnou nad tim rukou a radeji zaplati at maji klid a dal to neresi.

Procitala jsem si taky stiznosti na Vodafone tady u vas a je jich hodne. Postup je vzdy stejny: vzdy se nabidne pomocna ruka od Vodafone "napiste na nase reklamacni oddeleni" a vysledek je temer vzdy taky stejny: zakaznik si postezuje, vypise se, tim si trosku ulevi, pak se to par mesicu tahne, na situaci se nic moc nezmeni, nikdo mu neveri, nebo ho spis presvedci o tom, ze neco spatne pochopil, tudiz je to jeho chyba...atd atd. Po case je zakaznik uz tak vytoceny a znechuceny celou situaci, ze to radeji necha plavat...vetsinou uz na to nema nervy, protoze jak jsem se na vlastni kuzi presvedcila, je to vycerpavajici a negativne to ovlivnuje osobni zivot a zdravi. A presne na tohle Vodafone spoleha, ze nakonec to kazdy zakaznik prece jen vzda a oni maji zas o par tisic vic na uctu.

Vite, zila jsem ve trech ruznych zemich a procestovala spoustu jinych. A kupodivu okradena jsem byla jen dvakrat a to vzdy v Praze: jednou to bylo v 1996 v tramvaji na Prazsky hrad Romskymi spoluobcany a podruhe ve 2017 na letisti ve Vodafone prodejne. Je mi z toho smutno, ze nejvetsiho majzla na zlodeje a podvodniky si clovek musi davat prave doma. Misto toho aby si tu navstevu v rodne zemi uzil, tak se porad musi ohlizet pres rameno, kde ho kdo zas skubne o penize. Stydim se za to pred svymi detmi, protoze jim ted budu muset porad pripominat, ze az budou cestovat do tech Cech, tak tam at si davaji nejvetsi pozor na zlodeje ruzneho typu, nejvic ovsem na ty, co se k nim chovaji pratelsky.

Se srdecnym pozdravem,

Martina Dobson-Brown

P.S. Vodafone 1: zakaznik 0
Ze zdravotnich duvodu (anxiety a deprese) zpusobenych timto nehoraznym podvodem, vcetne prisernych obsilek od Logicall a podobnych vydriduchu, se tim uz dal nemuzu zabyvat. Zdravi mam jen jedno a skoleni na to, jak v techto situacich postupovat zadne. Zatimco pani Bakerova a jini "specialiste" z Vodafone toto resi v ramci pracovni naplne, za kterou dostavaji plat, ja timto problemem ziju. To je dost velky rozdil! Na jejich miste bych se ale za takovou praci stydela, "pece o zakazniky" totiz spociva predevsim v tom, ze je nepodvadime za ucelem sebeobohaceni!

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2019 10:34, před 2 lety

Zkušenost spotřebitelky nás mrzí, bohužel však není ani podle našich zkušeností s jednáním operátorů ojedinělá. Snažíme i z pozice spotřebitelské organizace působit na zlepšení situace na českém trhu, avšak jde o "běh na dlouhou trať".

Vzhledem k výše uvedenému komentáři spotřebitelky stížnost uzavíráme.