Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2536
Z toho za letošní rok:219
Stále v řešení:157
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 489 stížnostech.

#27371Zrušení Prémiové členstvý u Be2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2018, před rokem

Annamaria Jančová

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Chci zrušit Prémiové členství tak, aby mi už nebyla strhnuta další platba a potom také chci smazat svůj profil na této seznamce.
Zakoupil jsem přes elektronickou kartu dne 21.10.2018 Prémiové členství na jeden měsíc, ale nejde to jednoduše zrušit. Celá seznamka je udělaná tak, aby tahala z lidí peníze.


Produkt

Produkt Seznamka www.Be2 Prémiové členství,


Požadované řešení

Zrušení Prémiové členství a následné zrušení celého mého profilu, vymazáni veškerých osobnich udajů.
Potvrzeni emailem, že dané zrušeni proběhlo v pořádku a nadále se nebudou strhávat finance z elektronické karty.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 09:22, před rokem

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2018 09:39, před rokem

ID: 180036774


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 21/11/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:

ochrana@be2.cz,

mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,

děkujeme Vám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 08:51, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Annamaria Jančová

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.12.2018 20:49, před rokem

Dobrý večer vše se povedlo zrušit. Naštěstí už nechci s takovou seznamkou nic mít . Děkuji s pozdravem A.J

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 10:39, před rokem

Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.