Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:369
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 92 stížnostech.

#27380Reklamace dobití Oskarty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2018, před rokem

Petr Pohl

Znění stížnosti

Nechtějí vrátit peníze, 2 krát 200 Kč.

Při dobíjení telefonního čísla na oskarta.cz přes platební bránu https://platebnibrana.csob.cz/pay/vodafone.cz/ jsem skončil na chybové hlášce:

The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Your support ID is: ...

Měl jsem za to, že dobití neproběhlo. Z toho důvodu jsem dobití 2 krát opakoval, jednou znovu s kartou ČSOB, podruhé s kartou od mBank. Bohužel se stejnou chybovou hláškou.

The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Your support ID is:

The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Your support ID is:

Pár minut na to přišli 3 smsky o úspěšném dobití Oskarty.

Místo 1x se tedy Oskarta dobila 3x.

Chci tedy 2 z plateb zrušit z důvodů uvedených výše.

ČSOB mi sdělila, že mám nejdřív kontaktovat obchodníka.
Na lince Oskarty jste mi zase řekli, že platbu zrušit nemůžete.
Na facebook stránce jste mi odepsali, abych napsal na e-mail oskartatym@oskarta.cz a poslal nějaké údaje.


Produkt

oskarta.cz csob.cz


Požadované řešení

Vrácení 400 Kč a ponížení kreditu o 400 Kč.

Nesouhlasím s navrženým řešením níže:

Bohužel už dobitý kredit nemůžeme vrátit, ale pokud u Oskarty nebo Vodafonu máte jiné číslo, ráda Vám u něj navýším kredit o 400 Kč nebo snížím Vyúčtování o tuto částku.

Pokud máte nějaké jiné číslo, napište mi ho prosím s 1. a 3. pozicí z hesla. Já poté obratem částku zadám.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 07:51, před rokem

V případě, že k několikanásobnému stržení částky došlo chybou na straně podnikatele a nebylo spotřebitelovou vůlí nabít částku několikrát, drží nyní nabitou částku podnikatel bez právního důvodu.

V případě, že byly podnikateli zaplaceny částky, na které neměl právní nárok, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli, oč se obohatil.

Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2018 10:46, před rokem

Dobrý den, pane Pohle,

pokud nesouhlasíte s vyjádřením, které jste dostal e-mailem, máte možnost podat reklamaci. Tu je třeba poslat podle Reklamačního řádu (který najdete na webových stránkách Oskarty - konkrétně na https://www.oskarta.cz/Oskar_Reklamacni_rad.pdf) poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2018 10:34, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2018 10:16, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.