Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#27427Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2018, před 5 lety

Mgr. Dušan Tichý

Znění stížnosti

Vážený zákazníku,potvrzujeme, že jsme právě zpracovali Vaši objednávku WS1810224B49B. Měla by k Vám dorazit do 2 pracovních dnů. Pošleme Vám ještě jeden e-mail ve chvíli, kdy zásilka odejde z našeho skladu. Bude v něm uvedeno i číslo balíčku pro možnost jeho sledování přímo u dopravce.

Dobrý den,dne 23. 10. 2018 mě Vodafone odeslal níže uvedený mail, když jsem před tímto obdržel mail o přijetí mé objednávky z e-shopu. Dle instrukcí společnosti Vodafone tento mail chápu tak, že mnou objednané zboží bylo vychystáno a zabaleno a nyní bude předáno jen ze skladu dopravci k doručení, jak uvádí max. do dvou pracovních dnů.
Do dnešního dne jsem však neobdržel ani žádnou informaci o tom, že bylo zboží předáno dopravci, ani zboží samotné doručeno nebylo a ani mě nikdo nebyl schopen na podpoře zákazníka sdělit, jak to vlastně s mojí objednávkou je, ač jsem se snažil několika telefonáty s operátorem stav zjistit. Protože jsem si v minulosti od Vodafone objednal chytré hodinky Samsung, které však nikdy doručeny nebyly, ač bylo potvrzeno dokonce odeslání ze skladu a dále již Vodafone nijak nekomunikoval a já jsem se musel velmi složitě cca 3 týdny dostávat k jakýmkoliv informacím,obávám se, že toto bude podobný případ.


Produkt

iPhone XS Max 64 GB Gold


Požadované řešení

Dodat objednané zboží za daných podmínek v e-shopu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému