Společnost


Galaxy neurotechnology s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27739Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2018, před 5 lety

Sláva Sládková

Znění stížnosti

Dne 16.10.2018 jsem si přes e-shop stránka www.psychowalkman.cz zakoupila přístroj Laxman Premium v hodnotě 30 851 Kč. Dne 18.10.2018 jsem zaplatila fakturu převodem přes účet. Dodnes mi tovar nebyl doručen. Dne 25.10.2018 jsem e-mailem na info@galaxy.cz žádala informace o doručení zásilky. Nedošla mi žádna odpověď, volala jsem tedy na číslo 774 444 187 kde mi pani Vacková oznámila že balíček je odeslan a dojde za den nebo 2. Nic nedošlo. Dne 29.10. jsem volala opět na informace (5krát) jenže pani Vacková mi nedvíhala celý den telefon. 30.10 mi opět nebrala telefon. 1.11.jsem pani napsala e-mail se žádosti o vrácení peněz a odstoupení od smlouvy s návrhem že spor vyřešíme bez soudního jednání a poškození jména firmy. Naznačila jsem ji i to že pokud tak neučiní budu muset podat tresní oznámení, napísat neg. recenze na firmu a podat soudní žalobu. Pani mi neodepsala. Dne 5.11. jsem se dovolala až na 4. krát, pani mi oznámila že balík se ji vrátil a že odešle nový. 6.11. pani nedvíhala telefon. Dne 7.11.jsem volala opět,pani mi oznámila že balíček byl odeslan a 8.11.bude doručen. 8.11. Nic nedošlo. Pani jsem se v ten den márně snažila 12 krád dovolat.


Produkt

AVS přístroj Laxman Premium


Požadované řešení

Přístroj jsem kupovala jako dárek k narozeninám. Na internetových stránkach byl čas doručení do 24 hodin max. 48 hodin od objednaní. Chci tedy vrátit peníze, přístroj již nevyužiju jako dárek.Děkuji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému