Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2258
Z toho za letošní rok:34
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#27829Balík do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 minut 47 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2018, před rokem

Valeria Abdulaeva

Znění stížnosti

Jako způsob doručení u zásilky jsem zvolila Balík do ruky.Včera mi volala paní okolo půl 10h, která mi měla balík doručit do ruky. Domluvily jsme se, že si paní odchytnu v Drahovicich či v Dalovicich v Karlových Varech a nebo ji zavolá přítel a balíček by vyzvedl. Přišla mi sms i e-mail asi po půl hodině o doručení balíku mezi 8-14h po tom, co jsme se s paní domluvili, že si balíček od ni vezmu později(po 12h). V půl 11 mi přišel e-mail, že česká pošta učinila pokus o doručení balíku. Ovšem zásilka byla uložena na poště.


Požadované řešení

Když si někdo platí za služby- BALÍK DO RUKY!!!!! Prosím doručujte balík do ruky!!!! .. ne že ho paní kurýrka rovnou uloží na poštu i po domluvě, že bych si balíček vyzvedla. Snižte cenu za své služby, které vám zaměstnanci neplní.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2018 11:35, před rokem

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman