Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:124
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 41 stížnostech.

#27955Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2018, před 27 dny

Alena Mattanelliová

Znění stížnosti

Objednávka 2301252729/2O10 var.symbol1180275127 bunda XXXL - způsob dopravy Česká pošta -platba odeslána 29.10.2O18 Další objednávka var.symbol 1180282392 - dámská bunda černá 1.199Kč platba provedena 5.11.2O18 Prosím o překontrolování objednávek a důvod nedonání po zaplacení.Děkuji


Produkt

uvedeno výše


Požadované řešení

Dodání zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2018 16:37, před 26 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Reakce společnosti

Publikováno
19.11.2018 16:14, před 25 dny

Dobrý den,

je mi líto, ale toto "1180275127" a "1180282392" není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 101 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu. Takováto čísla objednávek mívá eshop www.postazdarma.cz, což je jiný eshop.

Přeji Vám zdárné dořešení situace.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


Alena Mattanelliová

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.11.2018 19:14, před 25 dny

Hodnocení:

Komentář: Dobrý večer,moc se Vám omlouvám,ale poslala jsem stížnost na špatnou adresu.
Je mě líto,že jsem Vám způsobyla potíže při vyřizování.Děkuji Mattanelliová