Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:976
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28048Nekvalitní vagón první třídy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2018, před 5 lety

Petr Minařík

Znění stížnosti

Dne 20. 11. 2018 jsem jel vlakem Hutník EX545 z Prahy pravidelný odjezd 18:24. Opět jste připojili vagon první třídy co snese označení veterán. Měl totiž ve standardu první třídy zpoždění takových 20 let. Svoji historičnost dokladoval absencí klimatizace a také absencí WIFI.

Kompenzaci ve formě voucheru mi je jako majiteli karty in100 prakticky k ničemu tak jsem ji nepožadoval a odmítl.

Je to opakované nedodržování parametrů služby a vnímám to jako klamání zákazníka když u tohoto vlaku ČD inzerují přítomnost vagónu první třídy.


Produkt

První třída


Požadované řešení

Finanční kompenzace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému