Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#28227Nedodržení smluvních podminek - termín dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2018, před 7 měsíci

Lucie Adamcová

Znění stížnosti

Dne 16.9. 2018 jsme si objednali na prodejně v Brně sedací soupravu č. Zakázky 5587580. Před objednánín nám prodavačka sdělila, že to bude trvat 6-8 týdnu. Po uplynutí 8 týdnů jsem do obchodu volala a tam mi sdělili, že mi do kupní smlouvy napsali termín dodání 47. týden, což je týdnů 10, nikoliv řečených 6-8. Po uplynutí 47. týdnů jsem do obchodu volala a bylo mi řečeno, že sedací souprava dorazí 30.11. 2018. V pondělí 26. 11. 2018 jsem tady volala dopravci, abych si dohodla dopravu na příslušné datum a tam mi sdělili, že v systému je uveden termín naskladnění sedací soupravy až nejdřív 10. 12. 2018. To už bude ted týdnů 15. A ani tento termín mi zaručit nemohou


Produkt

Sedací souprava Rino


Požadované řešení

Okamžité dodání sedací soupravy a finanční kompemzace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2018 11:22, před 7 měsíci

Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebiteli vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitel náhradu škody, musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 16:56, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.