Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Objednávala jsem z eshopu ABOUT YOU ( www.aboutyou.cz ) zboží v hodnotě 2163Kč. Napsali mi, že mají k dispozici pouze jedno triko za 770Kč (které stále nemám doma).
,,Bohužel v našem skladu došlo k nepředvídatelným skladovým změnám, kvůli nimž Vámi požadované zboží není k dispozici.Z Vašeho účtu bude odečtena částka pouze za jeden produkt, který je aktuálně skladem."
Platila jsem přes PayU. Částku 2163Kč mám z mého bankovního účtu pryč. Mám dokonce z banky potvrzení o provedené platbě. ABOUT YOU mi tvrdí, že peníze jsou pouze v blokaci a že bude částka uvolněna a vrácena mi zpět.
,,Z Vašeho účtu bude odečtena částka pouze za jeden produkt, který je aktuálně skladem.Peníze, pro ostatní položky byste měla mít "jen" v blokaci, která se uvolní za několik dnů."
Ale platba není v blokaci, můžu doložit papír o potvrzení o provedené platbě z banky. Ten jsem jim taky ofocený poslala. Bez zpětné reakce na něj.
Prosím Vás, jak si můžu vymoct ty peníze zpět? 1393Kč není pro mě pár drobných.
Chci získat své peníze zpět.
|
Tweet |