Společnost


Lion Mobile s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#28477Problém s reklamací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2018, před 3 lety

Marcel Zahálka

Znění stížnosti

VELMI ŠPATNÁ ZKUŠENOST !!!!! Koupil jsem v tomdle "obchodě" už několik telefonů a nikdy žádný problém (nebyla potřeba reklamace) bohužel teď při posledním nákupu katastrofa.
Zakoupil jsem u nich telefon NOTE 5 po měsíci se vypnul a už nešel zapnout, poslal jsem na reklamaci, vyměnili základní desku, reklamace byla překvapivě rychlá. Ale pak to začalo.....
Na telefon začaly vyskakovat hlášky, že různé aplikace přestaly fungovat. Po tel domluvě na jejich lince, jsem tel opět odeslal na reklamaci. K reklamaci jsem přiložil i screenshoty kde byla chyby vidět. Po 14 dech se telefon vrátit s tím, že závada nebyla uznána a reklamace se zamíta. K tomu ještě na telefon byla nějaká cizí osoba přihlášená na soc. sítích. Hned jsem tam volal a bylo mi řečeno, že s telefon určitě něco dělali a bude to v pořádku.
A nebylo hned začaly stejné chyby, tak opět telefon na reklamaci a na doporučení jejich zaměstnance, jsem napsal, že si přeji přehrát SW telefonu. Ted se telefon vrátil a opět reklamce se zamíta, diagnostika neodhalila chybu, ikdyž jsem znovu posílal dalsí screenshoty! a ani nikdo nepřehrál SW telefonu, spíš bych řekl, že se na telefon nikdo ani nepodíval. Nebo je ten "technik" neschopný....
Poslal jsem i email obchodnímu ředili a žádná odpověď a na jejich lince to taky raději nikdo nezvedá....


Produkt

Xiaomi Redmi Note 5


Požadované řešení

Oprava telefonu, nebo vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 12:20, před 3 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 16:30, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.