Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#28672Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2018, před 5 lety

Nikola Koubková

Znění stížnosti

Dobrý den, v létě jsem si zakoupila sekačku Hecht od společnosti Alza, která byla míněna pouze na dosekávání malých kousků zahrady, jinak vlastním traktor. Sekačka, která měla být úplně nová, byla dodána v krabici oblepené izolepou a umaštěné od oleje, který byl hlavně uvnitř té krabice. Bohužel jsem tomu nevěnovala pozornost, protože sekačka jinak vypadala v pořádku. Po smontování jsem se chystala dolít olej, jak se píše v návodu, ale k mému překvapení už v sekačce olej byl a ryska ukazovala, že je ho tam dost a dolévat se ani nemusí. Poučení pro příště, okamžitě zboží vrátit, jenže kdo by to čekal, že Vám taková společnost doveze pravdpodobně již jednou vrácený kus. Po nastartování normálně fungovala, sekala jsem asi dvacet minut. Po několika týdnech jsem chtěla opět sekat, ale sekačka už nastartovat nešla. Jeli jsme zboží reklamovat na pobočku, ale odmítli nám ho přebrat, že nejdříve musíme vysát olej a benzín. Jak je možné, že nám společnost dodá něco s olejem, ale když chceme předat k reklamaci, tak tam olej být nesmí?? Tak jsme si sekačku odvezli domů a po několika nepříjemných telefonátech nám společnost zařídila svoz zboží. Najednou sekačka přišla domů, aniž by mne kdokoliv z Alzy kontaktoval o vyřízení reklamace. Na přiloženém vyjádření stálo, že je reklamace neuznána z důvodu mechanického poškození způsobenénedostatkem oleje v motoru. Dále se s námi společnost o reklamaci nehodlá bavit a máme si prý řešit přes soudního znalce. Jak je tohle vůbec možné? Společnost i autorizovaný servis tvrdí, že nové zboží se dodává bez oleje, tak kdo mi vysvětlí, že v sekačce olej byl a pravděpodobně se nějakou manipulací ať už před a nebo během převozu dostal do míst, kam nemá. Se zamítnutím reklamace nesouhlasím a dokud nebude vyřešeno v můj prospěch, tak pro to budu dělat vše, co je možné. Nechápu, jak můžou takhle velkým společnostem takové věci vůbec procházet.


Produkt

HECH 541 SW, BOW105a


Požadované řešení

Žádám o nápravu ať už výměnou zboží za nové a nebo opravu sekačky na náklady společnosti Alza, která mi špatný kus dodala


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému