Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:744
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#28700Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2018, před 5 lety

Zuzana Palková

Znění stížnosti

Je to již více než měsíc (5. 11.), kdy jsem z lidl-shop.cz objednala zboží, které dodnes nedorazilo. Bohužel jsem toto zboží zaplatila předem kartou. Průběh je takový, že mi z PPL přišlo 9. 11. avízo, že mi budou následující den doručovat balíček, avšak žádný nepřišel. Když jsem tuto situaci řešila s řidičem PPL, bylo mi řečeno, že balíček je doručován mylně kdesi na druhé straně republiky. Vyčkávala jsem, zda se tedy správně dostane ke mně. 19.11. mi na můj dotaz, kdy bude mi bude doručen balíček, z PPL odpověděli, že balíček ani nepřevzali do dopravy a mají ji pouze datově. Mám tedy kontaktovat svého odesílatele (lidl-shop.cz). Od té doby jsem již 6x telefonovala na infolinku Lidlu. Vždy je závěr takový, že můj problém předají jakémusi odbornému oddělení, ti se tím budou přednostně zabývat a do dvou dnů se mi ozvou. Nikdy nikdo zpět nezavolal...Nemám ani zboží, ani peníze.


Produkt

Zaplacené zboží mi nebylo dodáno. Jedná se konkrétně o dřevěnou kuchyňku PLAYTIVE za 1490 Kč


Požadované řešení

Můj požadavek je takový, aby mi bylo zasláno nové zboží nebo aby mi byly vráceny peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému