Společnost


London Club s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#28810Místo reklamace mi sdělili, že jsem od nich zboží nekoupil

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2018, před měsícem

Frantisek Fara

Znění stížnosti

Koupil jsem si zde boty za bezmála 4000,-Kč měl je na noze párkrát a rozpadly se. Ihned jsem je zaslal k reklamaci, po měsíci mi odpověděli, že jsem zboží nekoupil u nich a tedy není co reklamovat. Komunikace je na bodu mrazu, jsou arogantní, chvástají se tím, že denně vyřizují tisíce objednávek a kontroly se tedy nebojí. Já mám čínské Lacosty co jsou na vyhození a obchod odmítá přijmout zodpovědnost.


Produkt

Lacoste Chaymon 118 CAM00122B1


Požadované řešení

Vrácení financí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2019 14:24, před 14 dny

Dle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za vady výrobku odpovídá prodávající, který je dle § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinen přijmout reklamaci. Pokud tak neučiní, dopouští se přestupku, dle § 24 odst. 7 písm. v) zákona o ochraně spotřebitele, za který může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 3 000 000 Kč.

Spotřebitel může prokázat, že zboží u prodejce zakoupil např. účtenkou, fakturou, potvrzením objednávky, výpisem z účtu, svědeckou výpovědí apod.

Podání podnětu pro porušení zákona o ochraně spotřebitele je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2019 21:20, před 14 dny

Zákazník u nás skutečně zakoupil obuv Lacoste, v květnu 2018. Cena byla 2989 Kč, nikoliv 4000 Kč. K reklamaci došlo, bohužel zákazník se u nás snažil vyreklamovat úplně jiné boty, které nepocházejí z našeho obchodu. Nikdy jsme tyto boty nepodávali. Jedná se o úplně jiný typ obuvi než je uvedené v objednávce, potažmo na faktuře.


Frantisek Fara

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.1.2019 22:29, před 14 dny

Něco podobného mi také chtěli namluvit, boty od nich mám, jen nechtěli přiznat že jsou z Činy a ne originál Lacoste. Obchod prodává levné napodobeniny z Číny (asi Aliexpress) a pak se diví, že se lidi bouří (viz recenze obchodu po celém internetu) když pak něco reklamujete řeknou toto: "To u nás nebylo koupeno" a pošlou vás do ****.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 10:06, před 13 dny

Důkladné a relevantní posouzení toho, zda se skutečně jedná v daném případě o produkt, který spotřebitel u společnosti zakoupil, či ne, bohužel není v možnostech naší služby. Další postup proto doporučujeme vést s pomocí ČOI (pro odkazy viz naše úvodní vyjádření).

Vzhledem k uvedenému jsme bohužel nuceni stížnost uzavřít.