Společnost


CHAL-TEC Vertriebs - Handels GmbH

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29034Nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2018, před 3 měsíci

Josef Kolarik

Znění stížnosti

Koupil jem u nich repro k domacimu kinu , kdyz jsem ho vratil odvezli ho a mesic jsem obvolaval a psal o vraceni penez ale oni chteli doklad o zaplaceni , rekl jsem jim ze byl pribalen v jedne krabici u zbozi . Potom se me ptali jestli chci penize nebo jine zbozi rek jsem penize ,po mesici dohadu mi sdelili ze mi nic nedaji protoze nemam doklad o zaplaceni . Tak ze mam jen fakturu a doklad o odvozu zbozi .


Produkt

Auna surround reproduktorove boxy,sada domaci kino 335W,RMS cerna barva.


Požadované řešení

Chci vratit penize


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2018 07:05, před 3 měsíci

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Prodávající není oprávněn po spotřebiteli originální doklad požadovat, pokud je spotřebitel schopen jiným způsobem prokázat zakoupení a zaplacení zboží u prodávajícího, a to ani tehdy, pokud by povinnost předložit originální doklad stanovil například v obchodních podmínkách. Takové ustanovení obchodních podmínek by bylo považováno za zakázané ujednání ve smyslu § 1814 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ke kterému by se dle § 1815 stejného zákona nepřihlíželo.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Německu, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2018 12:26, před 3 měsíci

Spotřebitel stížnost doplnil formou samostatné stížnosti:

Dobrý den,
k již podané stížnosti viz: https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/29034/nevraceni-penez/5a6ff3d6db490614ec54c8ee62b02001
si dovoluji ještě v příloze zaslat moji emailovou korespondenci s touto společností, především z důvodu, že zde společnost sama potvrzuje, že vrácené zboží přišlo ode mne zpět a nachází se v jejich skladu. Dále je z těchto emailů patrný chaotický stav panující ve společnosti a průběžně se měnící postoje k řešení včetně nepravdivých informací, které odpovědi obsahují.
Děkuji za spolupráci a jsem s pozdravem
Josef Kolařík

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
3.1.2019 15:26, před 3 měsíci

Dobrý den,
Velice nás mrzí vzniklá situace.
Naše společnost však musí u dobropisů vycházet z faktů,tz.:

1/ Zásilka byla doručená pod neznámým číslem společností Geis (ani oni jej neumí dohledat,tudíž ani my ne).
2/ Dokladem o zaplacení dobírky bohužel nedisponujete (z účetního hlediska tudíž neumíme vystavit dobropis u nezaplacené objednávky).
3/ Pokud nám doložíte doklad o zaplacení dobírky při převzetí nemáme nejmenší problém Vám peníze ihned vrátit na účet.

Je nám to nesmírně líto a je to i pro nás nestandardní situace,ale bohužel bez dokladů tento případ neumíme uzavřít ve Váš prospěch.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: info@electronic-star.cz.
Přejeme hezký den.

S pozdravem Váš tým Electronic-star


Josef Kolarik

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2019 16:08, před 3 měsíci

U vraceneho zbozi byl doklad o zaplaceni ,ktery jsem na zazadani zaslal v krabici . Nechapu jak se mohl ztratit a cislo geisu mam na dokladu odvozu, cislo je 0600106658 to je svozova listina, cislo zasilky 06061411743 druhe 06061411744 .

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2019 10:03, před 3 měsíci

Dobrý den,
Přestože neumíte prokázat zaplacení objednávky Vám vracíme peníze.
S pozdravem Váš tím Electronic-star


Josef Kolarik

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.1.2019 10:20, před 3 měsíci

Dekuji dofam ze vse prbehne bez dalsich komplikaci . S pozdravem Kolarik Josef.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 14:27, před 2 měsíci

Dobry den penize mi vratili , moc dekuji za spolupraci .S pozdravem Kolarik Josef.

Na základě výše uvedeného vyjádření spotřebitele stížnost uzavíráme.