Společnost


CELMAR MEDIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#29126Platba nebyla vrácena ani po 2 měsících

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2018, před rokem

Adéla Kludková

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 7.10.2018 jsme si u CELMAR MEDIA s.r.o. objednali zboží: PODPRSENKA SANKOM, Velikost: M/L Obj. č.30528. Dne 11.10.2018 jsme zboží obdrželi avšak velikost vůbec neodpovídala uvedeným rozměrovým tabulkám. Zboží jsme po telefonní a e-mailové domluvě zaslali s průvodním dopisem na výměnu za větší velikost dne 12.10.2018 na adresu BCTV/Celmar media,U Elektry 974/1c, 190 00 Praha 9. Zboží obdrželi 15.10.2018. Do dne 4.12.2018 jsme stále neobdrželi zboží na výměnu, ani peníze, ani žádnou informaci (upozorňuji na porušení reklamačního řádu, na který mají ze zákona nárok 30 dní - ČEKÁME UŽ 2 MĚSÍCE). Psala jsem e-maily, volala jsem. Jakmile jsem se dovolala, dne 5.12.2018, tak mi bylo sděleno paní, že velikost, kterou požadujeme už není skladem a nikdy nebude, takže nám vrátí peníze. Nadiktovala jsem jí číslo účtu, na který peníze zaslat, dokonce jsem ho pár dní později znovu napsala i do e-mailu. Do dnešního dne 21.12.2018 jsem žádné peníze neobdržela i když jsem je měla mít podle informace z "příslušného oddělení" do konce tohoto týdne na účtě.
Celková částka 2 128 kč (Objednávka č.30528 na jméno Růžena Zhýbalová).


Produkt

PODPRSENKA SANKOM, Velikost: M/L.


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet co nejdříve, neboť se záležitost protahuje od 15.10.2018 (50 pracovních dnů)!
Zmíněné firmy mají v dopisech moji adresu, telefon i č. bank.účtu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 12:06, před rokem

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
3.1.2019 14:15, před rokem

Jelikož se nepodařilo zajistit naskladnění požadované velikosti v zákonné lhůtě, byly paní Zhýbalové peníze vráceny na účet.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2019 07:07, před rokem

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která tak má možnost na vyjádření společnosti reagovat, případně stížnost uzavřít.


Adéla Kludková

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.1.2019 07:28, před rokem

Hodnocení:

Komentář: Po zveřejnění stížnosti byla platba po nekolika dnech zaslana na účet. Doufám však, že prodejce si vezme ponaučení a bude dodržovat ustanovené zakonne podminky reklamace bez zbytečných komplikací. V tomto obchodě uz však nikdy nic nekoupim.