Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#29531Nedodání zboží, nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2019, před 5 lety

Miloslav Staňa

Znění stížnosti

Na eshopu Alza.cz objednána závěsná skříň Mars kombi 5811. 10. 12. 2018 provedena platba. Dne 12. 12. 2018 email od Alzy (Očekávaný termín doručení je čtvrtek 13.12.2018). Zásilka předána do přepravy však až 13. 12. 2018. (začíná předvánoční frmol, říkám si, nevadí). Dne 18. 12. 2018 email od pošty - zásilka uložena - poškození. Jdu tedy na poštu zjistit oč jde. Vzhledem k povaze zboží, jde spíše o chybu na straně pracovníka, který zásilku balil, nedůkladně zabaleno a omotáno jen lehce páskou, zásilku tedy nepřebírám. (může se stát, je toho moc). Do této chvíle ještě v pořádku, avšak co následuje, nelze již vzít s pochopením, jde o aroganci a ignoraci ze strany prodejce, kterou nelze přejít a doufám, že to odradí alespoň pár potencionálních zákazníků od nákupu na tomto eshopu, který si již zřejmě nevidí na špičku nosu.
Opakovaně přes kontaktní formulář a email informuji Alzu o stavu balíku a že reklamaci na poškození musí podat oni, jakožto zadavatel služby. Na zprávy nikdo nejprve nereaguje, následně email, že se omlouvají a zboží pošlou, čekám, dále bez reakce, urguji tedy vyřízení, popisuje celý případ a po několika dnech následuje email, že zboží je přece již připraveno na poště, tak co řeším. To, že jsem jim x-krát psal, že zboží je poškozené, nikdo zjevně ani nečetl, nebo záměrně ignoroval, popř. na ty maily odpovídá nějaký automat a ne člověk, ač jsou podepsány skutečným člověkem.
Docházím mi trpělivost a podávám stížnost přes kontaktní formulář.
Na stížnost přichází 28. 12. 2018 omluvný email, kde konečně pracovník Alzy zřejmě pochopil, co píši. Pracovník se ptá, zde chci vrátit peníze, či nové zboží. Na to obratem odpovídám, že prosím nové zboží (které mají skladem!!) a že prosím o informaci, kdy jej odešlou a o číslo zásilky.
Na to již nepřišla žádná odpověď. Urguji tedy mailem - bez reakce.
4. 1. 2019 volám na Alza infolinku, slečna ochotně sdělí že věc prověří a odmlčí se, po několika minutách mi sdělí, že k případu neví další informace a že to nejspíš řeší kolegové. Žádám ji tedy o jediné, ať mi sdělí, nebo do mailu pošlou info, kdy mi zboží pošlou. Do dnešního dne 7. 1. 2019 bez reakce. Mimochodem pošta již poškozené zboží vrátila zpět na odesílací poštu, odkud Alza zboží odeslala a to tam leží a Alza si jej nevyzvedává.
člověk je bezradný z toho přístupu a jednání, téměř měsíc po odeslání platby a zboží nikde.


Produkt

Závěsná skříň Mars kombi 5811


Požadované řešení

nepoškozené zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému