Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29585Opětovné nedoručení větších balíčků na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 5 lety

Jana Jevická

Znění stížnosti

Chtěla bych si stěžovat na pana řidiče M. J. jelikož se ani neobtěžuje balíčky dovézt do místa bydlište,ihned je vozí na poštu Sokolnice s tím,že druhý den pošťačka hodí lístek do schránky,dalo se to pochopit před Vánoci ale teď v lednu si myslím,že by mu ruce neupadli,jak by to vypadalo jinde v práci kdyby zaměstnanci neplnili svoje povinnosti? Já jsem na mateřské dovolené a bývám celé dny doma. Takže jak adresát nezastižen? Tento přístup se mi opravdu nelíbí a prosím o vyřešení. Na poště v Sokolnicích jsme je o tomto informovali,bylo nám řečeno že pan byl již několikrát upozorněn na tento problem a že máme podat stížnost. Děkuji za kladné vyřešení situace


Produkt

1,5 kg balík ,zaplacený předem


Požadované řešení

Prosím,aby se pán obtěžoval balíček doručit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému