Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2143
Z toho za letošní rok:406
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29595Reklamace poplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 8 měsíci

Štěpanka Hadravová

Znění stížnosti

V lednu 2019 mě byl ůčtován znova poplatek za čro. a čt zpětně za prosinec 2018. tento poplatek jsem zasílala ze sveho účtu 14.12.2018.Posilala jsem celkovou čásku 1778 kč.Moje spojovaci číslo je 3070122696.Děkuji za odpověd a vysvětleni.Hadravová Štěpanka.


Požadované řešení

vraceni peněz nebo odečíst v příštim vyůčtovaní.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2019 13:39, před 8 měsíci

Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.

Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman