Počet nahlášených stížností: | 175 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 2 |
19.9.2018 jsem koupil štípačku Powerlog 8t na prodejně Mountfield v Boskovicích.26.11.2018 jsem reklamoval tamtéž závadu ovládacího ramene. 17.12.2018 přišel email se zamítnutím reklamace-vada způsobena zákazníkem-a návrhem na opravu za 1435,-Kč mnou hrazenou.Ač jsem věc chtěl vyřídit dříve, na servisu prodejny bylo otevřeno až 3.1.2019, kdy jsme provedli zápis do protokolu o mém nesouhlasu se zamítnutím(zboží v té době na prodejně nebylo)reklamace.4.1.2019 mi telefonicky nabídli slevu na opravě 30%,kterou jsem odmítl.8.1.2019 při jednání na servisu prodejny zboží na prodejně nebylo, doporučili mi obrátit se přímo emailem na Mountfield a.s.To jsem dnes 9.1.2019 učinil.Telefonicky jsem mluvil s pracovníkem dtestu, který mi svými radami velmi pomohl v orientaci v problému.dekuji za vyřízení. Zelený tel. 724 221 014
Štípačka Powerlog 8 t, výr. číslo 1813897 2018
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, z důvodu nedodržení doby pro vyřízení reklamace
|
Tweet |