Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:175
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#29597Neuznana reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 5 lety

Jiří Zelený

Znění stížnosti

19.9.2018 jsem koupil štípačku Powerlog 8t na prodejně Mountfield v Boskovicích.26.11.2018 jsem reklamoval tamtéž závadu ovládacího ramene. 17.12.2018 přišel email se zamítnutím reklamace-vada způsobena zákazníkem-a návrhem na opravu za 1435,-Kč mnou hrazenou.Ač jsem věc chtěl vyřídit dříve, na servisu prodejny bylo otevřeno až 3.1.2019, kdy jsme provedli zápis do protokolu o mém nesouhlasu se zamítnutím(zboží v té době na prodejně nebylo)reklamace.4.1.2019 mi telefonicky nabídli slevu na opravě 30%,kterou jsem odmítl.8.1.2019 při jednání na servisu prodejny zboží na prodejně nebylo, doporučili mi obrátit se přímo emailem na Mountfield a.s.To jsem dnes 9.1.2019 učinil.Telefonicky jsem mluvil s pracovníkem dtestu, který mi svými radami velmi pomohl v orientaci v problému.dekuji za vyřízení. Zelený tel. 724 221 014


Produkt

Štípačka Powerlog 8 t, výr. číslo 1813897 2018


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, z důvodu nedodržení doby pro vyřízení reklamace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému