Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:463
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:69
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#29733Nefunkční výrobek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 4 lety

Marie Havlova

Znění stížnosti

Zakoupila jsem stahovaci body po obleceni zadny stahovaci efekt


Produkt

BODI F BEZ S/M


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2019 07:40, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2019 09:28, před 4 lety

Dobrý den,

i přes to, že podobné komentáře nedostáváme (u drtivé většiny lidí tento produkt funguje, možná to chce pouze jinou velikost), paní Havlové samozřejmě peníze vrátíme, nebo zašleme odpovídající velikost.

Vigoshop

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.1.2019 18:33, před 4 lety


Marie Havlova

mam velikost s/m prosim o vraceni penez dekuji Havlova

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2019 18:36, před 4 lety

Dobrý den paní Havlová,

děkujeme za Vaši informaci. Poprosíme vás o vyplnění našeho reklamačního protokolu, abychom věděli, kam vám máme peníze vrátit. Postupujte prosím podle tohoto návodu: https://vigoshop.cz/reklamace-a-vymena/. Pokud byste měla jakýkoliv další dotaz, neváhejte nás prosím kontaktovat na info@vigoshop.cz.

Příjemný den,
tým Vigoshop

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.2.2019 23:58, před 4 lety


Marie Havlova

Hodnocení: