Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2699
Z toho za letošní rok:388
Stále v řešení:88
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 501 stížnostech.

#29776SINGLES50

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před rokem

Aleš Antonín Černý

Znění stížnosti

Dobrý den,

23. října 2018 byla založena registrace na Seznamce Singles50 na mailovou adresu jadunda@seznam.cz. Platba se uskutečnila dne 2. prosince 2018 kdy jsem zaplatil Seznamce Singles50 149 Kč za premium členství na zkoušku s tím, že jsem jim sám 27. prosince odeslal v E-mailu požadavek na ukončení premium členství. Na základě toho mne přišla automatická odpověď, že se mne ozvou do 5 dnů, což se tak nestalo. K mému překvapení 2. ledna 2019 si z mého účtu strhnuli částku 2.247 Kč, aniž by mne předem informovali o tom, že se blíží konec předplatného, a že si bez mého souhlasu strhnou sami z mého účtu peníze. Požádal jsem Banku o blokaci mé kreditní karty a o prověření odeslaných peněz, což se stalo a nyní banka Air Bank čeká na rozhodnutí o vrácení peněz zpět na můj účet. Mezi tím mne Seznamka poslala vyjádření o tom, že peníze nedostala, a že mne žádají o odeslání peněz znova. Aby se to nepletlo, mohu zadat finanční transakci třeba přes jejich stránky, kde mám vyplnit číslo mé nové kreditní karty, aby si mohli opětovně strhnout peníze, tentokrát na částku ve výši 2.527 Kč. Pokud tak neučiním do 14. ledna 2019, naskakuje mne u nich každý den dluh a vše předají vymahačské společnosti. Prosím o radu, jak mám postupovat dále za něco, co jsem ani nevyužil. Zakládala mně to moje bývalá známá z Pardubic pod emailovou adresou jadunda@seznam.cz, a já jsem na její popud zaplatil 149 Kč, aby mně, mohla přeposlat odpovědi. Přeposlala mi pár odpovědí, ale odpovědi byli ve stejném znění, vypadalo to jako z nějakého automatu. Rád bych se podělil s ostatními, jak to oni řeší dál. Seznamka Singles50 mne vyhrožuje s penálema, a vymahači. Vždyť jsem nic neudělal. Air Bank to poslala na společnost MasterCard, která udělala Chargeback, a na základě toho se poprvé seznamka Singles50 ozvala, a poslala to na e-mail jadunda@seznam.cz, a z tohoto e-mailu to přišlo na můj e-mail.


Produkt

Neoprávněně stržená částka, aniž by mne dopředu odpověděli na můj E-mail, kde je žádám o ukončení premioveho členství.


Požadované řešení

Požaduji vrátit zpět peníze, a ukončit členství se Seznamkou SINGLES50. Již s nimi nechci mít nic společného, nezodpovědné chování ze strany Seznamky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2019 08:20, před rokem

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2019 09:44, před rokem

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.


Aleš Antonín Černý

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.1.2019 23:01, před rokem

Dobrý den,

na základě vložení mé stížnosti zde na webové stránce Vaše Stížnosti, mne poprvé odpověděli s tím, že je mám kontaktovat na mailové adrese michal.hlavacek@be2.com, což jsem udělal, a odpověď mne přišla zase z jiného E-mailu a to collections@be2.com, ve kterém mne odpovídá Jana Hájková těmito slovy

,,Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Situace již byla objasněna v předchozím mailu, v případě dalších otázek nás můžete kontaktovat na adrese oddělení pohledávek.

Podrobnosti o tom, jak zaplatit Váš dluh, naleznete v platební upomínce, která Vám byla zaslána e-mailem.


S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek´´

Bohužel jsem se již nedozvěděl, proč na mojí žádost ze dne 27. prosince 2018 neodpověděli, a nevyhověli mé žádosti o ukončení mého předplatného, ale naopak, stále po mne požadují peníze, které ani v tuto chvíli nemám, neboť je pozastavila banka Air Bank a čeká, jak se celá záležitost vysvětlí.

Můj požadavek je stále stejný tak, jak u většiny poškozených a důvěřivých klientů, které píšou své stížnosti sem na web stránku Vaše Stížnosti. Chci vrátit peníze, a řádně ukončit mé členství se seznamkou o které jsem již požádal písemně 27. prosince 2018. Rovněž jsem v této záležitosti kontaktoval mého právního zástupce, a Evropské spotřebitelské centrum.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 07:31, před rokem

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 16:35, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.