Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#29814Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2019, před 11 měsíci

Marie Nutilová

Znění stížnosti

S touto společností jsem absolutně nespokojená.A to hlavně s jednáním a přístupem k řešení problému. V lednu 2018 jsem zde zakoupila mobilní telefon, který zhruba půl roku fungoval normálně a poté, co mi denně chodilo 60 zmeškaných hovorů a kdy se mi nemohl téměř nikdo dovolat z důvodu výpadku sítě, jsem došla do kamenného obchodu a mobil reklamovala. Reklamace uznána, mobil "opravený". Nevím teda, jak si servisní tým představuje pojem "opravený", když po první zapnutí a přezkoušení problém stále přetrvává. Šla jsem tedy znovu na prodejnu a tam mi bylo sděleno, že mám zastaralou sim-ku. I tu jsem zakoupila novou, dokonce jsem zkoušela vložit i sim karty jiné a bez výsledku. Přitom všechny z nich v jakémkoliv mobilu fungovaly.
Reklamovala jsem tedy mobilní telefon podruhé a bez úspěchu - přišlo zamítnutí, protože je údajně mobil v pořádku.Chyba asi někde bude, když mobil nepřijímá žádnou síť a jsem věčně bez signálu.A jinak už se tím zabývat nehodlají. Žádné vrácení peněz, výměna za jiný - nezájem. Takže mobilní telefon, téměř nevyužívaný a za 7 tisíc jenom tak vložím do šuplíku a nechám na něj prášit.
A to není jediný problém, který s touto společností mám. Příště až někdo budete zvažovat nákup u T.S Bohemia, radši si to dobře promyslete, ať nedopadnete jako já.


Požadované řešení

Vrácení peněz popřípadě výměna za nový


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 19:56, před 11 měsíci

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 06:51, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.