Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#30099Hrubé a obtěžující jednání společnosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2019, před 5 lety

Tereza Gerátová

Znění stížnosti

Dobrý den,
již musím reagovat na jednání společnosti Helvetia Apotheke. Společnost hrubě porušuje ochranu osobních údajů svým hrubým a silně obtěžujícím jednáním. Zhruba před 2 lety mi volali z této společnosti, jestli nemám zájem o jejich vitamínové produkty na vyzkoušení zdarma. Zprvu jsem souhlasila, ale obratem jsem volala zpět, že si ŽÁDNÝ UVÍTACÍ BALÍČEK nepřeji a nechci ho zaslat a že žádám o zrušení nabídky a vymazání mých údajů z databáze. Volala jsem na zákaznickou linku, kterou společnost uváděla na svých stránkách. Paní mě ujistila, že mi žádný uvítací balíček nepřijde. A opravdu mi ŽÁDNÉ balíčky, ani žádný uvítací balíček nikdy nepřišel. Řádně jsem tedy odstoupila od smlouvy. Nějakou dobu byl klid, ale dne 28. 8. 2018 mi volalo číslo 739 843 970 a dne 27. 8. 2018 to zkoušeli tentokrát z čísla 739 835 225. Pán, který mi volal, mi tvrdil, že jakožto zákaznici, která v minulosti využívala jejich produkty, mám možnost vyzkoušet další produkty. K tomu jsem mu řekla, že jsem jejich produkty nikdy nevyužívala, jejich zákazník rozhodně nejsem a nepřeji si, aby mne dále kontaktovali a vymazali si mé údaje z databáze. Pán mi řekl, že již volat tedy nebude.
Dnes mi však již došla trpělivost. V sobotu ve 13:51 mi z čísla 739 833 343 volala velice nepříjemná a hrubá paní – že jsem byla vybrána a že mohu využívat další jejich produkty, jakožto zákazník, co využíval jejich produkty v minulosti. Řekla jsem jí, že nechápu, proč mi volají, když jsem jasně žádala o vymazání z databáze a aby mne již neobtěžovali. Paní mi řekla, že pláču na špatném hrobě a zavěsila… Je toto normální?
Nikdy jsem žádný uvítací balíček, žádné produkty nevyužívala. Nejsem zákazníkem společnosti. Nepřeji si být kontaktována touto společností. Kolikrát jim má člověk říct ne? Třikrát jsem žádala o vymazání údajů z databáze. Žádám o vymazání mých údajů z databáze. Dále žádám o vyjádření společnosti, že jsem opravdu žádný produkt nikdy nevyužívala a nikdy mi nebyla zaslána zásilka od této společnosti. Rovněž žádám společnost o vyjádření k tomu, že u mého zákaznického čísla – jestli nějaké evidují (které mimochodem ani nemohu znát, jelikož jejich zákazník nejsem), není žádný využívaný produkt.
Prosím o vyřešení, obtěžování trvá již dva roky.

Tereza Gerátová


Produkt

Helvetia Apotheke, vitamínový produkt


Požadované řešení

Žádám o vymazání mých údajů z databáze. Dále žádám o vyjádření společnosti, že jsem opravdu žádný produkt nikdy nevyužívala a nikdy mi nebyla zaslána zásilka od této společnosti. Rovněž žádám společnost o vyjádření k tomu, že u mého zákaznického čísla – jestli nějaké evidují (které mimochodem ani nemohu znát, jelikož jejich zákazník nejsem), není žádný evidovaný a údajně využívaný produkt.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému