Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#30169Nepřijetí reklamace, zamítnutí expresní výměny, arogantní přístup zaměstnanců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2019, před 5 lety

Marek Procházka

Znění stížnosti

Dne 29.1.2019 jsem se v prodejně Datart v OC Futurum v Hradci Králové pokusil o expresní výměnu sluchátek, za kterou jsem si připlatil. K mému překvapení mi bylo řečeno, že odlepování se obalu kolem konektoru a následná porucha sluchátek je mechanickým poskozenim, a proto nemám na výměnu nárok.
Když jsem se snažil zaměstnanci vysvětlit, že problémy se objevili s odlepováním obalu, bylo mi řečeno, že k tomu došlo ohýbáním, ba dokonce zaznělo slovo lámání. Tedy mě defacto nařknul z úmyslného poškození.
Při sepisování reklamace a po upozornění, aby dotčený konektor zaměstnanec více neohýbal, se zaměstnanec zřejmě urazil a řekl, že moji reklamaci nepřijme. Na to si zavolal vedoucí, která mi neustále skákala do řeči a začala mi vkládat do úst, že jsem daného zaměstnance nařknul z dalšího poškozování. To jsem odmítl a snažil se získat informace, co je tedy předmětem dané expresní výměny. Paní vedoucí mi však neustále skákala do řeči a nenechala mě domluvit. Když jsem pak zvýšil hlas, a dožadoval se možnosti se vyjádřit, bylo mi řečeno, že mou žádost nepřijímá a abych opustil prodejnu.
Tohle jednani opravdu nemá obdoby. Pochopitelně pro průběh jednání nemám žádný důkaz, protože mi nebylo povoleno pořízení audio záznamu jednání.


Produkt

House of Marley Smile Jamaica One


Požadované řešení

Ideálním řešením by byla výměna daných sluchátek a omluva ze strany zaměstnance a vedoucího prodejny, kteří se mnou jednali povýšeně, ba až arogantně.
Dalším řešením je důkladné prošetření této pochybné akce expresní výměny, na kterou mají zřejmě nárok jen vybraní jedinci, a to včetně jejích podmínek. Za současné praxe, kdy jsem se do podobné situace dostal již podruhé a kdy prodejce může defacto veškerou závadu svést na mechanické poškození nebo opotřebení, se obávám, že se jedná jen o sprosté tahání peněz z lidí, kteří naivně věří v poskytnutí služeb smluvených.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému