Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#30177Kenwood JMP800SI Pure Juice Pro - komunikace při nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2019, před 11 měsíci

Luboš Palíšek

Znění stížnosti

Objednal jsem zboží, které mělo být do týdnu na skladě. Po týdnu přišla nabídka, že původní zboží nebude ani ve slíbený termín, ale bylo mi nabídnuto alternativní (se slevou). Měl jsem 5 dní na rozhodnutí.
Jelikož náhradní zboží bylo poslední kus - zaslal jsem dotaz, nejedná-li se o předváděcí kus. Na tento dotaz již nikdo neodpověděl.
Volal jsem na infolinku, tam mi slíbí, že se mi specialista, který mi psal nabídku na podobné zboží ozve telefonicky. To se nestalo, Poslal jsem e-mail, že o objednané zboží, případně i o alternativní zboží mám stále zájem. Toto vše proběhlo v 5 dnech, které jsem měl na rozhodnutí.

Na to mi odpověděl onen specialista :
"Vámi objednaný model odšťavňovače není aktuálně dostupný u dodavatele a očekávaný termín naskladnění je koncem února 2019. Nabízený alternativní model již není také skladem."

A bylo vymalováno - ani slovo o tom proč neodpověděl na dotaz, ano slovo o tom, proč bylo alternativní zboží prodáno, když mi dal 5 dní na rozhodnutí zda nabídku přijmu, ani slovo o tom, proč mi nezavolal jak mi slíbili na infolince ...

Opravdu seriozní přístup k zákazníkovi, ještě že e-mail přišel z adresy EURONICS.cz - péče o zákazníka - teď alespoň vím, jak si firma představuje péči o zákazníky...

Palíšek


Produkt

Kenwood JMP800SI Pure Juice Pro


Požadované řešení

Odšťavňovač jsem si již objednal jinde, ale pokud někdo odpovědný z EURONICS, po ověření pravdivosti mé stížnosti, dojde k názoru, že mám pravdu a tento postup se neslučuje s jejich firemní kulturou a poskytne mi jako satisfakci slevu na příští nákup, tak by mě přesvědčil, že můj příběh byla jen souhra náhod, která se u nich opakuje maximálně jednou za několik let.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 12:03, před 10 měsíci

Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávajícího je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.

Pracovník společnosti jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a jeho právní jednání podnikatele zavazuje. V případě, že tedy došlo k nabídnutí odškodnění formou slevy na jiný produkt, společnost by svému slibu měla dostát.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 16:58, před 9 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.