Společnost


PONATURE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3041Neuzaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2014, před 7 lety

Petr Straka

Znění stížnosti

Po pěti denním používání bundy (cca 10 cyklů) po "opravě" se tato vada znovu objevila (rozevírání zipu). Na tuto skutečnost jsem poukázal e-mailem , kde mi byla navržena výměna za jednocestný zip a prý již nebudu mít tyto problémy. Jelikož tuto bundu jsem koupil zejména , aby se dala rozepínat oboustranně , tak na tuto variantu jsem nepřistoupil. Bylo by dobré , aby reklamační technik se seznámil s celou anabází a nesnažil se vadu zipu plést s životností výrobku.


Produkt

Envy bunda Kaltag orn xxl


Požadované řešení

použití pořádného zipu, nebo se k dané problematice obrátit čelem


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2014 10:14, před 7 lety

V případě, že by byla vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, má kupující nárok žádat výměnu za nový kus bez vad.
Zároveň v případě, že by došlo k výskytu vady po třetí, má kupující právo na odstoupení od smlouvy.
Na zip se vztahuje stejná záruční doba jako na ostatní části výrobku.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2014 09:23, před 7 lety

Dobrý den,
omlouváme se za pozdní reakci k této stížnosti.
Reklamace s panem Strakou byla bez odkladů dořešena během dne, kdy nám dTest oznámil stížnost.

Ponature, s.r.o.


Petr Straka

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.6.2014 09:59, před 7 lety

Hodnocení: