Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1858
Z toho za letošní rok:376
Stále v řešení:106
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 446 stížnostech.

#30441Odstupenie od zmluvy a zrusenie mojho konta Be2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2019, před 5 měsíci

Kristina kuterova

Znění stížnosti

zaplatila som si omylom dna 8.2.19 na zoznamke be2 premium clenstvo na 24mesiacov - chcela som to vyskusat len na mesiac za sumu 5€ ale zle som si precitala podmienky. Bolo mi z karty strhnute 119,76€ a az potom som si vsimla ze ta suma 5€ plati pri viazanosti na 24mesiacov. Poslala som hned dnes ziadost (v pdf riadne podpisanu a vyplnenu) na odstupenie od zmluvy a zaroven zrusenie môjho konta a vratenie penazi.


Požadované řešení

Som si vedoma ze som spravila chybu a nedostatocne si precitala podmienky. Na internete som hned hladala moznosti a nasla som same staznosti na firmu Be2 a medzi clankami som nasla aj vasu pomoc ktorou ste pomohli inym ludom. Preto sa obraciam s prosbou na Vas.

Viete mi prosim pomoct aby moje konto bolo hned zrusene a vratena aspon cast mojej sumy?

Vopred Vam velmi pekne dakujem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 17:52, před 5 měsíci

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
11.2.2019 10:03, před 5 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.


Kristina kuterova

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.2.2019 10:32, před 5 měsíci

Dobry den,

vypoved so ziadostou som odoslala na michal.hlavacek@be2.com uz 8.2. o 12:37hod. Dnes to posielam opat.

Jedna otazka na Vas: som zo Slovenka a preto som pouzila vsetky adresy ktore som nasla: michal.hlavacek@be2.com/ zakaznicky-servis@be2.sk/ zakaznickyservis@be2.cz

Dakujem Kuterova

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2019 07:25, před 4 měsíci

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 10:21, před 3 měsíci

Spotřebitelka nás informovala, že jí společnost navrátila peníze. Případ proto uzavíráme.