Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#30461Nevědomé stržení poplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2019, před 5 lety

Hana Josefiová

Znění stížnosti

1.1.2019 jsem si založila prémiový účet na Academic Singles. První měsíc užívání členství nešlo zrušit a po začátku nového měsíce mi bylo strženo 2247 Kč o kterých jsem nebyla informována, že budou inkasovány.
Členství jde zrušit pouze písemně a to na adrese v Lucembursku, z toho důvodu člověk nemá možnost reagovat dostatečně rychle aby mu peníze nebyly strženy.
Prosím o pomoc s deaktivací účtu a pomoc s navrácením peněz a to z důvodu již předchozího pokusu zrušit účet během prvního měsíce užívání. Toto jednání mi přijde neetické. Bylo by vhodné uživatele dostatečně a srozumitelně informovat


Požadované řešení

Navrácení peněz a deaktivace účtu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému