Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:225
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#30467Neoprávněné stržení peněz za SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2019, před 5 měsíci

Ivanka Vilková

Znění stížnosti

V ÚNOROVÉM VYÚČTOVÁNÍ JSEM ZJISTILA NEOPRÁVNĚNÉ STRŽENÍ ČÁSTKY 99 KČ ZA SMS S MULTIMEDIÁLNÍM OBSAHEM. NIC O TOM NEVÍM, NIC JSEM S TOUTO SPOLEČNOSTÍ NIKDY NEVYJEDNÁVALA ANI OD NICH NEOBJEDNÁVALA.PROSÍM O NEZBYTNÉ NAVRÁCENÍ TÉTO ČÁSTKY. DĚKUJI ZA KLADNÉ VYŘÍZENÍ.

VILKOVÁ IVANKA


Produkt

SMS S MULTIMEDIÁLNÍM OBSAHEM


Požadované řešení

VRÁCENÍ STRŽENÉ ČÁSTKY


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2019 10:49, před 5 měsíci

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.