Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1970
Z toho za letošní rok:488
Stále v řešení:121
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 453 stížnostech.

#30492Nereagují na email výpovědi, který jsem odeslal 15. 2. 2018 a chtějí další peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2019, před 6 měsíci

Marek Lidmila

Znění stížnosti

Dobrý dne, 10. 2. 2017. jsem se registroval na této stránce po roce si strhli poplatky kolem 5000,- Kč dobře uznal jsem že teda jsem neodeslal výpověď. Po marném snažení na jejich stránkách jsem se snažil spojit s podporou nešlo to, 15. 2 . 2018 jsem jim poslal že odstupuj od smluvních podmínek pře email zakaznickyservis@be2.cz ani neodepsali nic jejich stránky nenavštěvuji výpověď byla odeslána. Tak prosím o pomoc a vyjádření děkuji. Marek Lidmila


Produkt

Dobrý den, Odstupuji od vaší smlouvy se společností be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce L-135 Luxembourg Luxembourg a zrušení všech smluv například zrušit premium členství a plateb s vámi. Prosím Informujte mne zda vše proběhlo tak jak má a ke kterému dni mi s vámi končí smlouva. S pozdravem Marek Lidmila


Požadované řešení

Dobrý den, vaši výpověď bereme na vědomí vaše registrace končí k tomu a tomu datu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2019 07:59, před 6 měsíci

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Ve výpovědi by měl spotřebitel uvést své úplné jméno, zemi, e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti a své uživatelské jméno. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
11.2.2019 10:04, před 6 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.


Marek Lidmila

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.2.2019 10:19, před 6 měsíci

Panu Hlaváčkovi jsem napsal e-mail, jak se dále ke všemu vyjádří a jak to budeme řešit. O všem budu informovat zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2019 07:27, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 09:19, před 4 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.