Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:53
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30497Neoprávněně účtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2019, před 5 měsíci

Miroslav Piskora

Znění stížnosti

Objednal jsem si Parasineu .V nabídce bylo 30ks tablet za 990kč a 60ks za 1559 kč.Objednal jsem 60ks.V zásilce bylo pouze balení po 30ks,ale za 1559

To jsem zjistil až po rozbalení.Proto žádám o nápravu.
Miroslav Piskora


Produkt

Parasinea


Požadované řešení

Navrhuji: Zaslat zbývajících 30ks tablet nebo vrátit částku 569kč na moji adresu.Děkuji za vyřízení.Piskora


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2019 09:49, před 5 měsíci

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2019 07:18, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.