Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#30503Doručení špatného roštu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2019, před 5 měsíci

Martina Skopalová

Znění stížnosti

Dne 31.1. mi byl doručen špatný rošt. Mám zaplacené dva kusy a byl mi doručen pouze jeden a ještě k tomu jiný. Na mou reklamaci se dodnes nikdo neobtěžoval jakkoliv reagovat. Žádám o nápravu.


Produkt

C. Objednávky 4312628


Požadované řešení

Řešení? No dorucit mi co nejdrive zboží, které mám zaplacené. Je to pro vas nadlidský výkon??!! Mám u vás jeste zaplacenou sedacku, postel a skrin a uprimne se desim co mi prijde a jestli mi to vůbec prijde. No, mam ponauceni pro příště, že mam zvolit jineho prodejce.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2019 11:50, před 5 měsíci

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Prodávající je podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel tak má následně právo od smlouvy odstoupit, požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo stále trvat na odstranění vady.

Nevyřízením uplatněné reklamace ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud nebyla prokazatelně sjednána mezi stranami lhůta delší, se dopouští společnost přestupku. Spotřebitel má v takovém případě možnost podat podnět České obchodní inspekci k provedení kontroly.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2019 07:08, před 4 měsíci

Spotřebitelka nám sdělila, že již bylo vše vyřešeno. Stížnost proto uzavíráme.