Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#30505Nevrácení finanční částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2019, před 8 dny

Irena Čapková

Znění stížnosti

Dobrý den , žádám Vás tímto o pomoc a
prošetření mé stížnosti. Dne 1.11.2018 jsem si zakoupila ze zdravotních
důvodů kůru " Aplikace kmenových buněk na vlasy " za cenu 7490,- Kč
Peníze jsem zaslala na adresu Centrum estetické péče - Platan Clinique
Praha/ viz příloha/.Do žádosti jsem uvedla , že chci aplikovat v
spádovém městě Olomouci. Před odesláním , jsem si řádně přečetla
jejich stránky , kde i píší 100% garance vrácení peněz. Na stránkách v tu
dobu nebylo žádné upozornění o uzavření kliniky v Olomouci. Protože
pracuji hlavně od dubna do října , ihned jsem volala a chtěla se
objednat. S velkým údivem mi bylo sděleno , že klinika v Olomouci je v
opravě a otevření kliniky přesný termín není znám. Byla jsem velice
překvapena, protože na tuto skutečnost , mně vůbec nikdo neupozornil.
Obratem jsem psala paní Valáškové a požadovala vysvětlení. Bohužel
potvrdila skutečnost , že že klinika je zavřená. Proč mi nikdo toto
nesdělil , ráda bych počkala a zaplatila si kůru až po otevření . Paní
Valášková mně nabídla , že kůru mohu podstoupit v jiném městě v
Ostravě nebo Brně , kde mi bude uhrazeno i jízdné. Vysvětlila jsem jí ,
že jsem ID a mám problémy s pohybem, proto jsem se objednala v
Olomouci . Nabídku jsem odmítla a hned ten den 23.11.2018 paní
Valáškové podala písemnou žádost přes email , o vrácení celé finanční
čásky na můj účet z důvodů klamné reklamy . Paní Valášková se
omluvila napsala , že žádost byla předána 23.11.2018 k proplacení a
peníze budou vráceny do 30 dnů což je do 23.12.2018. A tím začaly
nekonečné problémy . Dnes je 29.1.2019 a peníze jsou v nedohlednu .
Stále volám na call centrum, kde mně bylo sděleno třemi pracovnicemi ,
že žádost listopadu předána vedení společnosti.Do dnešního dne stále
volám alespoň 10x , čas utíká a peníze stále nemám. Vymlouvají se , že
banka udělala chybu v odesílání , že mně chápou že dlouho čekám...
Jako pátá v pořadí byla paní Pospíšilová / asi za vedení/ která se opět
omluvila a napsala , že penízky brzy vrátí a zase předává k řešení již asi
potřetí na vedení firmy . Je to neustále dokola , klinika se sama neozve ,
já jsem sama zlá a bezradná , abych o své peníze nepřišla . . Když jsem
sdělila , že se obrátím na vás , nijak je to nerozhodilo , že mám na to
právo . Oni svou nečinnost budou snad prodlužovat až do května , než
se třeba otevře klinika ABY NEMUSELI PENÍZE VRACET . Od započetí
reklamace 23.11.2018 uplynuly již více jak 2 měsíce a řešení žádné . Na
stránky sice později umístili , že klinika je v Olomouci zavřená , ale kolik
takových lidí již jim naletělo. Důvod uvádím : 1/ Neinformování
zákazníka o skutečnosti, že klinika je na dobu přesně neurčenou
zavřená 2/ Společnost se zákazníky nekomunikuje a reklamace se
prodloužila na více jak 2 měsíce 3/ Ztráta důvěry v jejich služby Jsem
velice zklamaná přístupem společnosti, nechci žádné náhrady , žádám
peníze zpět. Společnost vybere od dalších lidí peníze a nemůžete se
nikoho dovolat. Prosím vás tímto o prošetření mé stížnosti a pevně
věřím , že mně budou peníze vráceny v co nejkratší době


Produkt

aplikace kmenových buněk


Požadované řešení

Vrácení finanční částky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2019 12:22, před 8 dny

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
11.2.2019 13:05, před 8 dny

Dobrý den paní Čapková,

velice se omlouváme, skutečnost je opravdu taková, že finanční problémy nám vznikly, právě kvůli zavřené klinice v Olomouci, kdy se postupně reklamuje několik set objednávek, proto je problém zdržen platbou a zároveň, také to způsobilo zastavení finančních toků v bance, kdy nám nebylo umožněno penězi v bance manipulovat, v takovém případě jsou vratky opravdu zadané, tak jak Vám paní Pospíšilová i Valášková slíbila, ale banka je nemohla pustit. Není tedy pravdou, že s Vámi firma nekomunikuje jak zde uvádíte, pokud tyto poskytnuté informace máte. V tomto případě bohužel nepomáhá ani to, když zavoláte 10x denně. Nikdy se nestalo, že by zákazník své peníze opět nedostal. Nejsou to žádné výmluvy, opravdu se snažíme, i když jsme s reklamací v prodlení, buďte si jistá, že se Vám peníze vrátí. Budu dělat všechno co je v mých silách, aby tomu tak bylo ještě dnes. Můžete se proto obrátit klidně na mě. Email: pr@elimat.cz. Děkuji Vám za všechnu trpělivost a ještě jednou se Vám za celou společnost omlouvám.

Petra Holanová


Irena Čapková

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.2.2019 13:21, před 8 dny

Dobrý den,
nevolám pouze píši přes email s paní Pospíšilovou nebo Valáškovou . Neustále se vymlouváte a ujištujete , že máte problémy s bankou , která nemůže vrátit peníze . Myslíte , že je správné vrátit peníze až po roce jak bylo uvedeno viz výše panu Dostálovi z Olomouce . Přesvědčila jsem se o tom , že jste nespolehlivá firma , která pouze lidem maže med kolem pusy .
Jako důkaz přikládám emaily, že tuto reklamaci vyřizuji již 3 měsíce . Tímto žádám o rychlé vrácení finanční částky na můj účet, bohužel vaše finanční problémy mně
nezajímaji



30. 11. 2018, 9:29
valaskova valaskova@platanclinique.cz
Komu:
iriskacapkova@seznam.cz
Re[8]: Platba×Červená
.
Dobrý den, paní Čapková,

Vaše žádost byla předána fakturačnímu oddělení dne 23. 11. 2018. Peníze Vám budou vráceny v zákonné lhůtě, a to do 30-ti pracovních dní od schválení Vaší žádosti.

Děkujeme za pochopení.

S přátelským pozdravem

Kateřina Valášková
mobil: +420 774 542 424, 775 718 927
e-mail: Valaskova@platanclinique.cz

Platan clinique - centrum estetické péče
Lidická 16, Praha 5


________________________________________
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Iris
Příjemce: valaskova
Datum: 30/11/2018 09:24
Předmět: Re: Re[6]: Platba

Dobrý den paní Valášková ,

prosím můžete mě zjistit , zda penízky byly již odeslány . Dnes jsem kontrolovala účet a zatím požadovaná částka není připsána . Chtěla bych vedět , kdy tak učiníte . Je možné toto zjistit . děkuji za zprávu Čapková




---------- Původní e-mail ----------
Od: valaskova
Komu: Iris
Datum: 23. 11. 2018 10:56:14
Předmět: Re[6]: Platba

Dobrý den, paní Čapková,

v pořádku, Vaši žádost o vrácení peněz na základě uvedených skutečností přijímáme. K vyřízení Vašeho požadavku však budeme potřebovat číslo Vašeho účtu.

Předem děkuji.

S přátelským pozdravem

Kateřina Valášková
mobil: +420 774 542 424, 775 718 927
e-mail: Valaskova@platanclinique.cz

Platan clinique - centrum estetické péče
Lidická 16, Praha 5


________________________________________
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Iris

Příjemce: valaskova

REKLAMACE
Datum: 23/11/2018 01:20
Předmět: Re: Re[4]: Platba

Paní Valášková ,
po konzultaci s ČOI žádám o vrácení celé finanční částky zpět na můj účet . Jako důvod uvádím , že jsem nebyla řádně informována o skutečnosti , že klinika v Olomouci nefunguje z důvodů oprav. Měla jsem být tímto faktem seznámena , ještě před zaplacením částky , Kdybych tuto skutečnost věděla, vyčkala bych až po spuštění provozu . Tímto zaniká dohoda , kde jsem nebyla správně a přednostně a včas informovaná o této skutečnosti. Nemám žádnou záruku , že klinika bude včas otevřena . Ze zdravotních důvodů / omezená pohyblivost/ jsem v ID a proto nemohu využít kliniku v jiném městě .
Byla jsem velice natěšená , ale věřte , velice jste mě zklamali, berete peníze přitom jsem uváděla , že chci kůru podstoupit v Olomouci. Doufám , že proběhne vše ke spokojenosti a nebudu muset využít jiných prostředků , abych se domohla svého práva

Čapková Irena dne 23.11.2018




---------- Původní e-mail ----------
Od: valaskova
Komu: Iris
Datum: 22. 11. 2018 15:45:58
Předmět: Re[4]: Platba

Dobrý den, paní Čapková,

za tuto situaci se velice omlouváme. Bohužel se nám pozdržely stavební úpravy a z tohoto důvodu se nám posunulo i datum otevření nové kliniky. Našim cílem je nárokům zákazníků co nejlépe vyhovět, a proto bylo nezbytné zařídit nové prostory v příjemnějším prostřední.
Nová klinika bude zcela jistě otevřena v průběhu března. Ošetření lze momentálně podstoupit v Brně nebo v Opavě s tím, že Vám proplatíme náklady za dopravu.
V případě, že Vám bude končit platnost poukazu, tak Vás poprosím o zaslání jeho čísla a my Vám platnost prodloužíme do konce května 2019.

Děkujeme za pochopení. a ještě jednou se velmi omlouváme.


S přátelským pozdravem

Kateřina Valášková
mobil: +420 774 542 424, 775 718 927
e-mail: Valaskova@platanclinique.cz

Platan clinique - centrum estetické péče
Lidická 16, Praha 5







________________________________________
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Iris
Příjemce: valaskova
Datum: 22/11/2018 15:09
Předmět: Re: Re[2]: Platba

Dobrý den paní Valášková , jsem docela hodně naštvaná .

Když jsem si objednávala u vás vlasovou kůru a následně volala , na objednání , bylo mě sděleno , že Olomouc dlouhodobě nebude fungovat . Což mě velice udivilo , když vybíráte peníze . Pro mě je to velká částka , šetřila jsem si na to dlouho , není to z plezíru , že chci mít spoustu vlasů , ale je to nutnost , kterou řeším již alespon 20 let . Nyní se konečně rozhodnu a tak to dopadne . Prý v Olomouci probíhají opravy a nenadálé problémy . Ale to snad můžete uvést , že momentálně Olomouc není v provozu a nevybírat od lidí peníze . Nezdá se mi to vůbec přijatelné . Kdy mám záruku , že v březnu , kdy mám zavolat , vůbec budou fungovat . Objednala jsem si to v místě bydliště a nehodlám , ani nemůžu jezdit někam jinam. A co pak , nebudu mít peníze ani kůru , to bych se pak obrátila opravdu na patřičná místa Jsem zvědavá , co mi odepíšete , ale věřte , že jsem velice naštvaná !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Čapková Irena



---------- Původní e-mail ----------
Od: valaskova
Komu: Iris
Datum: 7. 11. 2018 16:00:32
Předmět: Re[2]: Platba

Dobrý den, paní Čapková,

Vaši platbu jsme v pořádku dohledali a voucher Vám nyní zasílám do přílohy.

S přátelským pozdravem

Kateřina Valášková
mobil: +420 774 542 424, 775 718 927
e-mail: Valaskova@platanclinique.cz

Platan clinique - centrum estetické péče
Lidická 16, Praha 5


________________________________________
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Iris
Příjemce: valaskova
Datum: 07/11/2018 14:01
Předmět: Re: Platba

vs je 53369 odesláno na č. ú 2111814727 to jsem ted tedy překvapená cástka není zrovna malá a odeslala jsem 1..11 snad do konce týdne Čapkova
---------- Původní e-mail ----------
Od: valaskova
Komu: Iriskacapkova@seznam.cz
Datum: 7. 11. 2018 9:07:41
Předmět: Platba

Dobrý den, paní Čapková,

je nám líto, ale Vaši platbu prozatím neevidujeme. Pro dohledání platby budeme potřebovat VS, který jste zadávala při platbě.


Děkujeme.



S přátelským pozdravem



Kateřina Valášková
mobil: +420 774 542 424, 775 718 927



22. 1. 2019, 11:44
Iris
Komu:
vedeni@platanclinique.cz
Re: Re[2]: Omluva
DĚKUJI UA ZPRÁVU OPRAVDU MNĚ JIŽ DOCHÁZÍ TRPĚLIVOST. PŘEVOD NA ÚČET V NEJDELŠÍ DOBU TRVÁ CCA 3 DNY , POKUD OPRAVDU NEBUDU MÍT PENÍZE DO PÁTKU , OBRACÍM SE NA PŘÍSLUŠNÉ ORGÁNY . BUDU ČEKAT NA KOPII ODESLANÝCH PENĚZ.

ČAPKOVÁ



---------- Původní e-mail ----------
Od: vedeni
Komu: Iris
Datum: 22. 1. 2019 11:06:52
Předmět: Re[2]: Omluva

Dobrý den, paní Čapková,

velice mě mrzí, že Vám nebyly peníze stále vráceny. Samozřejmě Vám nemohu bránit aby jste jednala dle vlastních práv, ale věřím, že tyto kroky nebudou nutné.
Váš e-mail jsem přeposlala hlavnímu vedení, které celou záležitost urychlí.

Jakmile Vám peníze budou odeslány zpět na účet, tak Vám do e-mailu obratem zašlu potvrzení o vrácené platbě.

Prosím ještě o chvíli strpení.

Děkuji a ještě jednou se omlouvám.

S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu


________________________________________
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Iris
Příjemce: vedeni
Datum: 22/01/2019 10:05
Předmět: Re: Omluva

Dobrý den paní Pospíšilová ,

do současné doby finanční částka není připsána na účet . Chápu , údajné pochybení banky , ale od podání reklamace a odstoupení od smluvy uběhnou zítra 2 měsíce . Pokud víte , reklamace má být vyřízena do 30 dnů od podání . Tím spíše by měla být sjednána okamžitá náprava a odeslání částky v co nejkratším možném termínu . Žádám termín odeslání částky . Takto mě můžete slibovat do jara . Pokud tak nebude učiněno v co nejkratší době dám podnět příští týden k šetření na ČOI. Bohužel , dva měsíce se mi zdá velice dlouhá doba a vaše nečinnost mě nutí jednat dle zákona . Čekám na vysvětlení a rychlé odeslání finanční částky
na můj účet 0382799013/0800.

Budu čekat na zprávu
Čapková Irena














---------- Původní e-mail ----------
Od: vedeni
Komu: iriskacapkova@seznam.cz
Datum: 11. 1. 2019 12:40:30
Předmět: Omluva







Dobrý den, paní Čapková,




velice nás mrzí stávající situace a chceme se omluvit za vzniklé nedorozumění a nepříjemnosti spojené s opožděním vrácení peněz, které byly zapříčiněné administračně provozní chybou na straně banky. Aktivně pracujeme na odstranění těchto potíží a platby rozesíláme postupně. Spolehněte se, že Vám peníze budou vráceny v co nejbližší možné době.




Zároveň Vás chci poprosit, ať již komunikujete pouze se mnou prostřednictvím e-mailové pošty, jelikož call centrum ani slečna Valášková nemá tuto záležitost v kompetenci.




Ještě jednou se velice omlouváme a zároveň děkujeme za pochopení.

S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu

Reakce společnosti

Publikováno
14.2.2019 10:48, před 5 dny

Dobrý den,

v současnosti byl tento spor vyřešen. Paní Čapkové byly finanční prostředky navráceny. Tímto děkuji za velmi ochotný přístup i jednání v této věci.

Petra Holanová
Elimat investment, s. r. o.


Irena Čapková

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.2.2019 10:51, před 5 dny

Hodnocení: